Problem z zabawą wojna na granaty by Cypis
aQua.
13.03.2013
Witam.
Niżej zamieszczam .sma pluginu odpowiedzialnego za zabawę na mod API JailBreak by Cypis.
Plugin został zrobiony na podstawie poradnika tworzenia nowych zabaw.
Problem jest następujący - więźniowie podczas rozpoczęcia zabawy, nie dostają granatów, potrafi ktoś pomóc?
Prosiłbym o gotowy kod
Daje wielkiego +
Użytkownik aQua. edytował ten post 13.03.2013 14:13
Niżej zamieszczam .sma pluginu odpowiedzialnego za zabawę na mod API JailBreak by Cypis.
Plugin został zrobiony na podstawie poradnika tworzenia nowych zabaw.
Problem jest następujący - więźniowie podczas rozpoczęcia zabawy, nie dostają granatów, potrafi ktoś pomóc?
Prosiłbym o gotowy kod
Daje wielkiego +
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <jailbreak> #include <fun> #include <cstrike> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "Wojna na Granaty" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Cypis" new id_zabawy; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) id_zabawy = jail_register_game("Wojna na granaty"); //wymagane jest to do rejstracji zabawy } /* setting[0] - zyczenie, jak ustawimy na 1 to ostatni wieznien bedzie mial zyczenie, jak na 2 to nie bedzie mial zyczenia setting[1] - prowadzacy, jak na 1 ustawimy to nie bedzie mozna prowadzacego setting[2] - poszukiwany, jak na 1 ustawimy to nie bedzie poszukiwanych setting[3] - menu broni, jak na 1 ustawiomy to ct nie pojawi sie menu bron i nie beda mogli podnosic broni setting[4] - zablokowanie podnoszenie dla tt i dropa broni, jak na 1 ustawiomy to tt nie beda mogli podnosic broni i dropowac broni, blokuje automaty z broniami zeby nie bylo mozna znich broni brac setting[5] - menu broni, jak na 1 to mozna wybrac bron z menu przy uzyciu native jail_set_user_weapons(id) setting[6] - antykamper, jak na 1 to po 15s zaczyna gracz tracic HP za kampienie setting[7] - nieskonczone bpammo 1 - tylko tt, 2 - tylko ct, 3 - oba teamy */ public OnDayStartPre(day, szInfo[256], szInfo2[512], setting[10], gTimeRound) { static szTime[12]; if(day == id_zabawy) { format_time(szTime, 11, "%M:%S", gTimeRound-60); //zwraca czas kiedy zabawa sie rozpocznie formatex(szInfo2, 511, "Zasady:^n%s - Wojna miedzy wiezniami^nOstatni wiezien ma zyczenie", szTime); //ustawia inforamcje na hud szInfo = "Dzisiaj jest Wojna na granaty"; //ustawia inforamcje na hud jail_set_prisoners_micro(true, true); //wlaczenie mikrofonu dla TT jail_set_ct_hit_tt(true); //ct nie moze zabic tt jail_set_god_ct(true); //ct jest niesmiertelne setting[0] = 1; //ustawia dane dnia setting[1] = 1; //ustawia dane dnia setting[2] = 1; //ustawia dane dnia setting[4] = 1 //ustawia dane dnia setting[6] = 0; //ustawia dane dnia } } public OnDayStartPost(day) { if(day == id_zabawy) { jail_open_cele(); //otworzenie cel po frezztime jail_set_game_hud(30, "Rozpoczecie zabawy za"); //30 - oznacza ilosc czasu do rozpoczecia zabawy (do wywolania forwardu OnGameHudEnd) } } public OnGameHudEnd() { if(jail_get_play_game_id() == id_zabawy) { jail_set_prisoners_fight(true, false, true); // wlaczenie walki dla wiezniow } } public SpawnedEvent(id){ give_item(id, "weapon_hegrenade"); cs_set_user_bpammo(id, CSW_HEGRENADE,999); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Użytkownik aQua. edytował ten post 13.03.2013 14:13