Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 09.03.2013 09:22
Posiada ktoś kod w którym by była szansa na trafienie (1/x) hs
typu
Masz 1/8 szansy na trafienie hs
Za pomoc daje plusy
#2
Napisano 09.03.2013 10:37
register_forward( FM_TraceLine, "TraceLine" );
public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_pHit, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Nie mam pewności czy zadziała
#3
Napisano 09.03.2013 12:10
#4
Napisano 24.03.2013 22:25
public TraceLine( Float:start[3], Float:end[3], conditions, id, trace )
{
if(get_tr2(trace, TR_iHitgroup) == HIT_HEAD)
return FMRES_IGNORED;
new iHit = get_tr2(trace, TR_pHit);
if(!is_user_connected(iHit))
return FMRES_IGNORED;
if( random_Num(1,8)==1)
{
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, HIT_HEAD );
return FMRES_HANDLED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Drobny błąd Filipa w drugim argumencie set_tr2. Teraz powinno działać. Ew. modyfikuj TraceLine w Ham_TraceAttack.
#5
Napisano 24.03.2013 22:56
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Header"; new const opis[] = "Dostaje AK i AWP oraz posiada 1/8 na strzelenie HS"; new const bronie = 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_AK47; new const zdrowie = 5; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(idattacker) || !is_user_connected(idattacker) || !ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED if(get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1) { set_user_hitzones(idattacker, this, 2) } return HAM_IGNORED }
Paczka map COD - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Paczka map AIM - http://cs-boster.pl/...ter-strike-1-6/
Counter Strike 1.6 Non Steam v23 - http://cs-boster.pl/...m-v23-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v32 - http://cs-boster.pl/...m-v32-download/
Counter Strike 1.6 Non Steam v52 - http://cs-boster.pl/...-non-steam-v52/
#6
Napisano 09.07.2013 13:56
jak chce na cod stary przerobic to robie cos takiego
do public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) dodaje
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == XX && get_user_hitzones(idattacker, this) != 2 && random_num(1,8)==1)
{
set_user_hitzones(idattacker, this, 2)
}
to bedzie dzialac ?
Użytkownik Jamdzam edytował ten post 09.07.2013 13:56
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych