Problem z modelami
LtBlue 06.03.2013
Witam . Mam problem z modelami[generator klas] chcę dodać model przez generator i się nie da , serwer się nie chce włączyć później -.-
Oto 2 kody [jeden wygenerowany i jeden zmieniony przezemnie ] zaden z nich nie działa - PS MODELE SĄ NA SWOICH MIEJSCACH
[tak się skopiowało sory]
oraz wygenerowany automatycznie
Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 16:56
Oto 2 kody [jeden wygenerowany i jeden zmieniony przezemnie ] zaden z nich nie działa - PS MODELE SĄ NA SWOICH MIEJSCACH
[tak się skopiowało sory]
#include #include #include #include #include new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan"; new const opis[] = ""; new const bronie = 0; new const zdrowie = -20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new const frakcja[] = "Wojsko"; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja); RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" ); } public plugin_precache() { static szModel[ ] = "cstrike/models/player/arctic/arctic.mdl.mdl"; precache_model( szModel ); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_ModelGracza( id ) { if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] ) return; engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" ); }
oraz wygenerowany automatycznie
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Wojsko";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
static szModel[ ] = "models/player/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl.mdl";
precache_model( szModel );
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" );
}
Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 16:56
O'Zone
06.03.2013
Jakoś nie wydaje mi się, żeby ta ścieżka była poprawna (czyżby błąd w generatorze?)
Popraw ją sobie na:
Tutaj podajesz już tylko samą nazwę:
Więc poprawnie będzie:
Użytkownik O'Zone edytował ten post 06.03.2013 17:16
static szModel[ ] = "models/player/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl/cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl.mdl";
Popraw ją sobie na:
static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";
Tutaj podajesz już tylko samą nazwę:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "cstrike/models/player/arctic1/arctic.mdl" );
Więc poprawnie będzie:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
Użytkownik O'Zone edytował ten post 06.03.2013 17:16
LtBlue 06.03.2013
Robiłem twoją metodą , kompilacja ok[lokalna] + model się pobiera , ale go NIE MA na serwerze -.-
O'Zone
06.03.2013
Może spróbuj zamienić:
Na:
+ Dopisz na górze pluginu:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
Na:
cs_set_user_model(id,arctic);
+ Dopisz na górze pluginu:
#include <cstrike>
LtBlue 06.03.2013
Error w kompilacji [kompilacja lokalna]
Klasa podstawowa 1[to jest sma modelu który się kompiluje , model się sciąga ale go nie ma]
Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 20:32
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Piechota";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl";
precache_model( szModel );
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );
}
Klasa podstawowa 1[to jest sma modelu który się kompiluje , model się sciąga ale go nie ma]
Użytkownik LtBlue edytował ten post 06.03.2013 20:32
Vasto_Lorde
07.03.2013
public plugin_precache() { static szModel[ ] = "models/player/arctic1/arctic.mdl"; precache_model( szModel ); }Po co nam zmienna? Zamień to na:
public plugin_precache() { precache_model("models/player/arctic1/arctic.mdl"); }Poza tym, zawsze robiłem, że folder z modelem nazywał się tak samo jak model. Więc wychodzi nam:
public plugin_precache() { precache_model("models/player/arctic1/arctic1.mdl"); }Teraz dopisujesz w includach:
#include <cstrike>A zamiast:
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arctic" );Dajesz:
cs_set_user_model(id, "arctic1");
Użytkownik Vasto_Lorde edytował ten post 07.03.2013 14:21
LtBlue 07.03.2013
To samo , serwer działa , pobiera się model ale go NIE MA
Teraz nawet to się nie chce kompilować .... Co jest do ch....
jest dodane normalne ale coś źle wyświetla na górze
Użytkownik LtBlue edytował ten post 07.03.2013 16:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Piechota";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/player/arctic1/arctic1.mdl");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
cs_set_user_model(id, "arctic1");
}
Teraz nawet to się nie chce kompilować .... Co jest do ch....
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstaowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
jest dodane normalne ale coś źle wyświetla na górze
Użytkownik LtBlue edytował ten post 07.03.2013 16:18
LtBlue 07.03.2013
fun
engine
fakemeta
geoip
sockets
regex
nvault
cstrike
csx
hamsandwich
Był już odblokowany [teraz odblokowałem wszystkie]
#include <amxmodx>to z generatora[czysta klasa prosto z niego]
#include <amxmisc>
#include <codmod_frakcje>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Szeregowiec Ryan";
new const opis[] = "Klasa podstawowa";
new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = -20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const frakcja[] = "Piechota";
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc, frakcja);
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_ModelGracza" );
}
public plugin_precache()
{
static szModel[ ] = "models/player/arcticT/arcticT.mdl";
precache_model( szModel );
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_ModelGracza( id )
{
if( !is_user_alive( id ) || !ma_klase[ id ] )
return;
engfunc( EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc( EngFunc_GetInfoKeyBuffer, id ), "model", "arcticT" );
}
LtBlue 07.03.2013
Nie działa , ktoś wie jak to "naprawić"?
w myśl tego ze coś z modelem mogło być nie tak - dałem inny[nowa ścieżka] i ta sama sytuacja - pobiera się lecz nie działa na serwerze .
w myśl tego ze coś z modelem mogło być nie tak - dałem inny[nowa ścieżka] i ta sama sytuacja - pobiera się lecz nie działa na serwerze .