←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Klasa lub perk - buguje niewidzialność

  • +
  • -
ente's Photo ente 05.03.2013

Witam, chciałbym poprosić o pomoc. Mianowicie chodzi o moją klasę, jest to szpieg przerobiłem go tak aby miał strój wroga, niewidzialność 12 sek na prawym przycisku i podczas strzelania nadal jest niewidzialny.
Nie wiem czy to przez to ale ostatnio na serwerze nie działają perki związane z niewidzialnością, czy widzi tu ktoś jakiś błąd tutaj?
I jak ktoś go znalazł, prosiłbym o naprawienie i żeby już nie było problemów z perkami
Proszę nie zmieniać możliwości klasy :)
Pozdrawiam

EDIT :
Dodaję jeszcze 2 perki z niewidzialnością, które ostatnio wgrałem .

Prosiłbym i o ich sprawdzenie i edycję, jeśli to potrzebne.

Attached Files


Edited by ente, 05.03.2013 22:21.
Quote

  • +
  • -
Vasto_Lorde's Photo Vasto_Lorde 06.03.2013

Lakeshit.
public client_PreThink ( id ) 
{ 
new button2 = get_user_button(id);

//USE Button actives forward\backward\left\right

if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
}
else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

///////////////////////////////////////////////////

return PLUGIN_CONTINUE 
}
Zamień na
public client_PreThink ( id ) 
{ 
if(!ma_perk[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

new button2 = get_user_button(id);

if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id)))
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9);
}
else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

return PLUGIN_CONTINUE 
}
Quote

  • +
  • -
ente's Photo ente 06.03.2013

A mógłbyś coś zrobić z Partyzantem ? Bo mi miga HUD jak nim gram
Quote

  • +
  • -
Vasto_Lorde's Photo Vasto_Lorde 07.03.2013

Skasuj u niego hud... Tyle.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
ente's Photo ente 07.03.2013

No tak, ale musi być wiadome ile czasu się ładuje niewidzialność, ile sekund zostało... Więc jak to usunę, to na ślepo...
Quote

  • +
  • -
Vasto_Lorde's Photo Vasto_Lorde 07.03.2013

Zrobiłem, że w czasie działania masz lekką niebieską poświatę. HUD powinien nie migać.

Attached Files

Quote

  • +
  • -
ente's Photo ente 08.03.2013

Przy kompilacji błąd mam
Quote

  • +
  • -
Vasto_Lorde's Photo Vasto_Lorde 08.03.2013

Proszę.

Attached Files

Quote