Klasa lub perk - buguje niewidzialność
ente
05.03.2013
Witam, chciałbym poprosić o pomoc. Mianowicie chodzi o moją klasę, jest to szpieg przerobiłem go tak aby miał strój wroga, niewidzialność 12 sek na prawym przycisku i podczas strzelania nadal jest niewidzialny.
Nie wiem czy to przez to ale ostatnio na serwerze nie działają perki związane z niewidzialnością, czy widzi tu ktoś jakiś błąd tutaj?
I jak ktoś go znalazł, prosiłbym o naprawienie i żeby już nie było problemów z perkami
Proszę nie zmieniać możliwości klasy
Pozdrawiam
EDIT :
Dodaję jeszcze 2 perki z niewidzialnością, które ostatnio wgrałem .
Prosiłbym i o ich sprawdzenie i edycję, jeśli to potrzebne.
Edited by ente, 05.03.2013 22:21.
Nie wiem czy to przez to ale ostatnio na serwerze nie działają perki związane z niewidzialnością, czy widzi tu ktoś jakiś błąd tutaj?
I jak ktoś go znalazł, prosiłbym o naprawienie i żeby już nie było problemów z perkami
Proszę nie zmieniać możliwości klasy
Pozdrawiam
EDIT :
Dodaję jeszcze 2 perki z niewidzialnością, które ostatnio wgrałem .
Prosiłbym i o ich sprawdzenie i edycję, jeśli to potrzebne.
Attached Files
Edited by ente, 05.03.2013 22:21.
Vasto_Lorde
06.03.2013
Lakeshit.
public client_PreThink ( id ) { new button2 = get_user_button(id); //USE Button actives forward\backward\left\right if (ma_perk[id] && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id))) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9); } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); /////////////////////////////////////////////////// return PLUGIN_CONTINUE }Zamień na
public client_PreThink ( id ) { if(!ma_perk[id]) return PLUGIN_CONTINUE; new button2 = get_user_button(id); if(get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && is_user_alive(id))) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 9); } else set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); return PLUGIN_CONTINUE }
ente
07.03.2013
No tak, ale musi być wiadome ile czasu się ładuje niewidzialność, ile sekund zostało... Więc jak to usunę, to na ślepo...
Vasto_Lorde
07.03.2013
Zrobiłem, że w czasie działania masz lekką niebieską poświatę. HUD powinien nie migać.