[ROZWIĄZANE] Widac wrogie miny
Andrzejek
02.03.2013
Witam, mam pytanie jak zrobić, ze jakaś osoba z przedmiotem X widzi wrogie miny?
Oraz rozrzut zmniejszony o 50% powinno wyglądać tak?
Oraz jak zrobić np. w klasie mamy awp i dodatkowe obrażenia + inteligencja
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 02.03.2013 03:36
Oraz rozrzut zmniejszony o 50% powinno wyglądać tak?
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)
{
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=1.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}
Oraz jak zrobić np. w klasie mamy awp i dodatkowe obrażenia + inteligencja
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 02.03.2013 03:36
radim
03.03.2013
Co do min. Do plugin_init dodajesz:
XXX - nazwa itemu
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);I na gdzieś w pluginie dodajesz to:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host)) return; if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != XXX) return; if(!pev_valid(ent)) return; new classname[5]; pev(ent, pev_classname, classname, 4); if(equal(classname, "mine")) { set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd); set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0); } }
XXX - nazwa itemu
Andrzejek
03.03.2013
Wiesz w starym codzie nie jest mine tylko Mine
I tak sam sobie już z tym zrobiłem, wiec można zamknać
I tak sam sobie już z tym zrobiłem, wiec można zamknać
Kawon
03.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL