←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Stary
[ROZWIĄZANE] Widac wrogie miny

Zablokowany

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 02.03.2013

Witam, mam pytanie jak zrobić, ze jakaś osoba z przedmiotem X widzi wrogie miny?

Oraz rozrzut zmniejszony o 50% powinno wyglądać tak?

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == X)
{
entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
for(new i=0; i<3;i++)
punchangle[i]*=1.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
}


Oraz jak zrobić np. w klasie mamy awp i dodatkowe obrażenia + inteligencja
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 02.03.2013 03:36
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 03.03.2013

Co do min. Do plugin_init dodajesz:
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
I na gdzieś w pluginie dodajesz to:
public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;

if(informacje_przedmiotu_gracza[host][0] != XXX)
return;

if(!pev_valid(ent))
return;

new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}

XXX - nazwa itemu
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 03.03.2013

Wiesz w starym codzie nie jest mine tylko Mine

I tak sam sobie już z tym zrobiłem, wiec można zamknać
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 03.03.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany