set_user_maxspeed - unieruchomienie na war...
Filip1512
27.02.2013
Cześć,
mam problem z funkcją set_user_maxspeed. Częśc tego kodu wygląda tak i w żadnych innych miejscach nie ma zmian wartości prędkości ruchu:
O ile dobrze wiem, to po ustawieniu wartości -1.0, prędkość ruchu powinna wrócić do "normalnej" tj. scout 260, awp/krowa 210(chyba, ale chodzi o to, ze wolniej), kosa 250 itd. Po wejściu na serwer zostaje unieruchomiony i nie mogę się ruszać, dopiero po tym, jak na serwerze użyje komendy, żeby zmienić swoją prędkość to mogę się poruszać przez te 10 sekund szybciej (bo na tyle taska ustawiłem), a po tym czasie znów się unieruchamiam.
Edited by Filip1512, 27.02.2013 18:01.
mam problem z funkcją set_user_maxspeed. Częśc tego kodu wygląda tak i w żadnych innych miejscach nie ma zmian wartości prędkości ruchu:
public CmdStart(id){
if(get_user_health(id) >= get_pcvar_num(g_pcvar_maxhp)) set_user_health(id, get_pcvar_num(g_pcvar_maxhp))
// item = 0
if(item1[id]) set_user_maxspeed(id, 400.0)
if(item1[id] == false) set_user_maxspeed(id, -1.0)
}
O ile dobrze wiem, to po ustawieniu wartości -1.0, prędkość ruchu powinna wrócić do "normalnej" tj. scout 260, awp/krowa 210(chyba, ale chodzi o to, ze wolniej), kosa 250 itd. Po wejściu na serwer zostaje unieruchomiony i nie mogę się ruszać, dopiero po tym, jak na serwerze użyje komendy, żeby zmienić swoją prędkość to mogę się poruszać przez te 10 sekund szybciej (bo na tyle taska ustawiłem), a po tym czasie znów się unieruchamiam.
Edited by Filip1512, 27.02.2013 18:01.
AztekHQS 27.02.2013
Lepiej tak:
Edited by AztekHQS, 27.02.2013 18:47.
if(item1[id]) set_user_maxspeed(id, 400.0)
else resetuj_speed(id)
stock resetuj_speed(id) {
static Float:max_speed;
switch(get_user_weapon(id)) {
case 13, 18, 24: max_speed = 210.0;
case 20: max_speed = 220.0;
case 28: max_speed = 221.0;
case 21, 22: max_speed = 230.0;
case 27: max_speed = 235.0;
case 5, 8, 14, 15: max_speed = 240.0;
case 30: max_speed = 245.0;
case 3: max_speed = 260.0;
default: max_speed = 250.0;
}
entity_set_float(id, EV_FL_maxspeed, max_speed);
}
Edited by AztekHQS, 27.02.2013 18:47.
Filip1512
27.02.2013
O tym tez już myślałem, ale nie może mi dać spokoju, dlaczego wartość "-1" nie działa jak powinna, bo zawsze działała. Plugin ma w jak najmniejszym stopniu kolidować z innymi, dlatego też słabo widzę tego stocka.
Edited by Filip1512, 27.02.2013 19:09.
Edited by Filip1512, 27.02.2013 19:09.
Jak się nazwać
09.03.2013
Hmmm, a może ustawienie maxspeeda na -1 po prostu resetuje go, może to po prostu wartość przy której podaniu, speed zostaje zresetowany. Albo po prostu ustawianie speed na -1 jest głupota, bo nie widzę tego jak ktoś ma poruszać się z ujemną prędkością, to tak jakby zrobić ujemną grawitację która zamist przyciągać odpycha (mówię o rl)
K!113r
10.03.2013
Nie mam jak teraz sprawdzić, więc na lokalu sprawdź bez innych pluginów tą funkcje, zrób nowy plugin z komendą, etc.
I wypróbuj z 0.0, -1.0 lub parametr pozostaw pusty, wtedy okaże sie czy coś ci nie blokuje przypadkiem.
I wypróbuj z 0.0, -1.0 lub parametr pozostaw pusty, wtedy okaże sie czy coś ci nie blokuje przypadkiem.
d0naciak
10.03.2013
najprawdopodobniej jest to błąd funkcji bo tez tak miałem i przy -1 po prostu wtedy tak gracza ścina kiedy próbuje się poruszyć (ale przy tych ścinach stoi on w miejscu)
Filip1512
16.03.2013
Hmmm, a może ustawienie maxspeeda na -1 po prostu resetuje go, może to po prostu wartość przy której podaniu, speed zostaje zresetowany. Albo po prostu ustawianie speed na -1 jest głupota, bo nie widzę tego jak ktoś ma poruszać się z ujemną prędkością, to tak jakby zrobić ujemną grawitację która zamist przyciągać odpycha (mówię o rl)
http://amxx.pl/dokum...t_user_maxspeed
Spróbuję jeszcze z 0.0
Filip1512
16.03.2013
Też nie działa, na 0.0 zmienia zmienia na prędkość, jaka powinna być na "true".