[ROZWIĄZANE] Konstrukcja warunku w oparciu...
Czaso Umilacz
27.02.2013
Witam,
czy makrodefinicja zawierająca ID broni (jako CSW_) może zostać zastosowana w instrukcji warunkowej if, przykład:
Czy to będzie działać, jeśli nie to dlaczego?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 27.02.2013 17:09
czy makrodefinicja zawierająca ID broni (jako CSW_) może zostać zastosowana w instrukcji warunkowej if, przykład:
#define SNIPERRIFLE (CSW_SCOUT | CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && weapon == SNIPERRIFLE && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
Czy to będzie działać, jeśli nie to dlaczego?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 27.02.2013 17:09
Fili:P
27.02.2013
Daj tak:
@down poprawione, nie wiem co się ze mną dzieje
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
@down poprawione, nie wiem co się ze mną dzieje
sebul
27.02.2013
Raczej takDaj tak:
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & weapon && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)
new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}
"Mam wrażenie deja vu" ^ ^
Gość_21977_* 28.02.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL