←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Konstrukcja warunku w oparciu...

Zablokowany

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 27.02.2013

Witam,
czy makrodefinicja zawierająca ID broni (jako CSW_) może zostać zastosowana w instrukcji warunkowej if, przykład:

#define SNIPERRIFLE (CSW_SCOUT | CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && weapon == SNIPERRIFLE && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


Czy to będzie działać, jeśli nie to dlaczego?
Użytkownik Czaso Umilacz edytował ten post 27.02.2013 17:09
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 27.02.2013

Daj tak:
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


@down poprawione, nie wiem co się ze mną dzieje :D
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 27.02.2013

Daj tak:

#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & weapon && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}

Raczej tak
#define SNIPERRIFLE (1<<CSW_SCOUT | 1<<CSW_AWP)

new weapon = get_user_weapon(attacker);|
if(klasa_gracza[attacker] && SNIPERRIFLE & (1<<weapon) && damagebits & DMG_BULLET){
damage += 50;
}


"Mam wrażenie deja vu" ^ ^
Odpowiedz

  • +
  • -
Czaso Umilacz - zdjęcie Czaso Umilacz 27.02.2013

Działa, masz jaja xD
Odpowiedz

Gość_21977_* 28.02.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany