dproto i wywalanie nonsteam'owców
haerde
14.05.2009
Witajcie !
Od 3 dni Grajkownia jest hostowana przez pukawka.pl i używa dproto autorstwa seby z cs-***.pl, które co jest ciekawe wykrywa steam. Lecz od tego czasu zaczeło się wywalanie graczy nonsteam, otrzymują oni następujący komunikat:
Oto linia startowa serwera:
Może ktoś z Was zna na to rozwiązanie ... Jak zwykle szczodrze rozdaję plusy.
Pozdrawiam,
haerde
Od 3 dni Grajkownia jest hostowana przez pukawka.pl i używa dproto autorstwa seby z cs-***.pl, które co jest ciekawe wykrywa steam. Lecz od tego czasu zaczeło się wywalanie graczy nonsteam, otrzymują oni następujący komunikat:
You have been disconnected from the server. Reason: Client dropped by server
Oto linia startowa serwera:
hlds_run -console -norestart -game cstrike +sys_ticrate 300 +fps_max 300 +maxplayers 21 +ip 193.33.177.15 +port 27071 +exec server.cfg +map de_dust2 -insecure -nomaster
Może ktoś z Was zna na to rozwiązanie ... Jak zwykle szczodrze rozdaję plusy.
Pozdrawiam,
haerde
R3X
08.06.2009
Takie rzeczy powstają zazwyczaj w Rumunii ;>dproto autorstwa seby z cs-***.pl
Wujek
08.06.2009
R3X, takie rzeczy powstają w rosji.
I to dzięki ruskom możemy grać na NS/STEAM jednocześnie.
Nie wiem czy wiesz, ale po wprowadzeniu nowego protokołu dla steamów, po 30 min ruski już umiały przerobić świeżego HLDS aby działały NS.
Dproto jest bardzo stabilne, polecam najnowszą wersję
I to dzięki ruskom możemy grać na NS/STEAM jednocześnie.
Nie wiem czy wiesz, ale po wprowadzeniu nowego protokołu dla steamów, po 30 min ruski już umiały przerobić świeżego HLDS aby działały NS.
Dproto jest bardzo stabilne, polecam najnowszą wersję