[ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk...
RapName
27.02.2013
Witam. Nie wiem czy tytuł tematu poprawny ale nie działają mi linki a zatem:
Jak dodać do silnika nowy perk/item ?
Oto przykład perka jaki bym chciał dodać :
Jak dodać do silnika nowy perk/item ?
Oto przykład perka jaki bym chciał dodać :
#include #include #include #include new const perk_name[] = "Peleryna kucacza"; new const perk_desc[] = "podczas kucania widocznosc spada do 1/LW"; new bool:ma_perk[33]; new wartosc_perku[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Nothing"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 30); } public cod_perk_enabled(id, wartosc) { wartosc_perku[id] = wartosc; ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_perk[id] = false; } public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_perk[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[id]); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Załączone pliki
RapName
27.02.2013
Przerobi ktoś mi to co dał Up aby na kucaniu była niewidzialość z nożem a nie jak mam nóż ?
Linux'
27.02.2013
nie dodaje sie perkow i klas bez posrednio do silnika, poniewaz przy wiekszej ilosci moga one crashowac serwer, lepiej przekompilowac perk/klase i dodac nazwe do plugins-codmod.ini
RapName
28.02.2013
Opiszesz mi jak to zrobić ? Bo jak ściągam gotową klasę z forum ( plugin ) i wrzucam do plugins oraz dopisuje tą nazwe .amxx do plugins-codmod.ini to ta klasa nie pokazuję mi się w oknie wyboru postaci .
Linux'
28.02.2013
cos musisz robic zle, z reguly klasy nazywaja sie codclass_xxx (xxx jako nazwa), codperk_xxx (perki) a pluginy poprostu XXX.amxx
(wszystkie pliki z pluginami/klasami/perkami wrzuca sie do:
serw>cstrike>addons>amxmodx>plugins, wszystkie musza miec format "AMXX", (po wrzuceniu pliku musisz wejsc w folder amxmodx>configs i odnalesc plik plugins.ini lub plugins-codmod, tam wpisujesz nazwe, polecam kopiowac poniewaz latwo o literowke) Jak chcesz napisac/edytowac wlasny plugin otwierasz pliki "SMA" (mozna przez notatnik ale ja polecam amx studio) wpisujesz zawartosc i przechodzisz do kompilatora: amxx.pl/kompilator/ (instrukcji kompilacji nie będę opisywac bo wszystko tam pisze), jezeli plugin jest dobrze napisany otrzymasz plik w formacie amxx ktory nastepnie trzeba zainstalowac. Dokladny poradnik instalacji pluginów: amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/
(mam nadzieje ze pomoglem, pisze z telefonu tak wiec przepraszam jezeli sa bledy ort)
edit: a czyta ci silnik? musi byc silnik zeby czytalo klasy/perki i pluginy z biblioteczka "codmod"
Użytkownik window edytował ten post 28.02.2013 18:29
(wszystkie pliki z pluginami/klasami/perkami wrzuca sie do:
serw>cstrike>addons>amxmodx>plugins, wszystkie musza miec format "AMXX", (po wrzuceniu pliku musisz wejsc w folder amxmodx>configs i odnalesc plik plugins.ini lub plugins-codmod, tam wpisujesz nazwe, polecam kopiowac poniewaz latwo o literowke) Jak chcesz napisac/edytowac wlasny plugin otwierasz pliki "SMA" (mozna przez notatnik ale ja polecam amx studio) wpisujesz zawartosc i przechodzisz do kompilatora: amxx.pl/kompilator/ (instrukcji kompilacji nie będę opisywac bo wszystko tam pisze), jezeli plugin jest dobrze napisany otrzymasz plik w formacie amxx ktory nastepnie trzeba zainstalowac. Dokladny poradnik instalacji pluginów: amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/
(mam nadzieje ze pomoglem, pisze z telefonu tak wiec przepraszam jezeli sa bledy ort)
edit: a czyta ci silnik? musi byc silnik zeby czytalo klasy/perki i pluginy z biblioteczka "codmod"
Użytkownik window edytował ten post 28.02.2013 18:29
RapName
28.02.2013
Czyli najlepszym rozwiązaniem było by usunąć wszystkie klasy oraz perki z silnika i wgrywać jako osobne pluginy dopisując przy tym do plugins-codmod.ini ?
Linux'
28.02.2013
tak, to bylo by najlepsze wyjscie (tu masz gotowe paczki cod modow, mozesz sie na nich wzorowac albo je przerabiac, bedziesz miec wtedy mniej roboty)
amxx.pl/paczki
amxx.pl/paczki
Linux'
28.02.2013
stary jest dla bardziej zaawansowanych poniewaz wszystkie pluginy sa robione na nowy i trzeba przerabiac, nowy jest zdecydowanie lepszy
RapName
28.02.2013
http://amxx.pl/topic...dmod-by-sajjuk/ Co powiesz na ten ? Jakie jest Twoje zdanie ? Ja osobiście myślę że można go użyć tylko troszkę edytować , np. usunąć możliwość naprawy perku i takie drobnostki . Wszystkie klasy i perki są osobno czyli dodawane do plugins-codmod.ini
Linux'
28.02.2013
Jak ja robilem cod moda (juz prawie skonczylem) to uzywalem z kazdej paczki czegos, jedna jest lepsza np w klasach a druga w perkach, osobiscie polecam z tych paczek jedynie pluginy i perki a klasy robic samemu zeby byly orginalne bo o to w tym chodzi. jak chcesz sie wiecej dowiedziec to pisz PW, bo cos czuje ze zaraz znow posypia sie punkty karne . jak pomoc udzielona? to mozna zamknac
Kawon
03.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL