←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Silnik
[ROZWIĄZANE] [Pytanie] Jak dodać nowy perk...

Zablokowany

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 27.02.2013

Witam. Nie wiem czy tytuł tematu poprawny ale nie działają mi linki a zatem:
Jak dodać do silnika nowy perk/item ?

Oto przykład perka jaki bym chciał dodać :
#include 
#include 
#include 
#include 

new const perk_name[] = "Peleryna kucacza";
new const perk_desc[] = "podczas kucania widocznosc spada do 1/LW";

new bool:ma_perk[33];

new wartosc_perku[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(perk_name, "1.0", "Nothing");
	
	cod_register_perk(perk_name, perk_desc, 1, 30);
}

public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
	wartosc_perku[id] = wartosc;
	ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_perk[id] = false;
}

public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
	if(!ma_perk[id])
		return;

	new button = get_user_button(id);
	if( button & IN_DUCK )
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc_perku[id]);
	}
	else
	{
		set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	}
}

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
xGoodNightx - zdjęcie xGoodNightx 27.02.2013

Łap ! :D

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 27.02.2013

Przerobi ktoś mi to co dał Up aby na kucaniu była niewidzialość z nożem a nie jak mam nóż ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 27.02.2013

nie dodaje sie perkow i klas bez posrednio do silnika, poniewaz przy wiekszej ilosci moga one crashowac serwer, lepiej przekompilowac perk/klase i dodac nazwe do plugins-codmod.ini
Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 28.02.2013

Opiszesz mi jak to zrobić ? Bo jak ściągam gotową klasę z forum ( plugin ) i wrzucam do plugins oraz dopisuje tą nazwe .amxx do plugins-codmod.ini to ta klasa nie pokazuję mi się w oknie wyboru postaci .
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 28.02.2013

cos musisz robic zle, z reguly klasy nazywaja sie codclass_xxx (xxx jako nazwa), codperk_xxx (perki) a pluginy poprostu XXX.amxx
(wszystkie pliki z pluginami/klasami/perkami wrzuca sie do:
serw>cstrike>addons>amxmodx>plugins, wszystkie musza miec format "AMXX", (po wrzuceniu pliku musisz wejsc w folder amxmodx>configs i odnalesc plik plugins.ini lub plugins-codmod, tam wpisujesz nazwe, polecam kopiowac poniewaz latwo o literowke) Jak chcesz napisac/edytowac wlasny plugin otwierasz pliki "SMA" (mozna przez notatnik ale ja polecam amx studio) wpisujesz zawartosc i przechodzisz do kompilatora: amxx.pl/kompilator/ (instrukcji kompilacji nie będę opisywac bo wszystko tam pisze), jezeli plugin jest dobrze napisany otrzymasz plik w formacie amxx ktory nastepnie trzeba zainstalowac. Dokladny poradnik instalacji pluginów: amxx.pl/topic/13-instalacja-pluginów-amxx/

(mam nadzieje ze pomoglem, pisze z telefonu tak wiec przepraszam jezeli sa bledy ort)


edit: a czyta ci silnik? musi byc silnik zeby czytalo klasy/perki i pluginy z biblioteczka "codmod"
Użytkownik window edytował ten post 28.02.2013 18:29
Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 28.02.2013

Czyli najlepszym rozwiązaniem było by usunąć wszystkie klasy oraz perki z silnika i wgrywać jako osobne pluginy dopisując przy tym do plugins-codmod.ini ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 28.02.2013

tak, to bylo by najlepsze wyjscie (tu masz gotowe paczki cod modow, mozesz sie na nich wzorowac albo je przerabiac, bedziesz miec wtedy mniej roboty)

amxx.pl/paczki
Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 28.02.2013

Doradzasz nowy cod mod czy stary ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 28.02.2013

stary jest dla bardziej zaawansowanych poniewaz wszystkie pluginy sa robione na nowy i trzeba przerabiac, nowy jest zdecydowanie lepszy
Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 28.02.2013

http://amxx.pl/topic...dmod-by-sajjuk/ Co powiesz na ten ? Jakie jest Twoje zdanie ? Ja osobiście myślę że można go użyć tylko troszkę edytować , np. usunąć możliwość naprawy perku i takie drobnostki . Wszystkie klasy i perki są osobno czyli dodawane do plugins-codmod.ini
Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 28.02.2013

Jak ja robilem cod moda (juz prawie skonczylem) to uzywalem z kazdej paczki czegos, jedna jest lepsza np w klasach a druga w perkach, osobiscie polecam z tych paczek jedynie pluginy i perki a klasy robic samemu zeby byly orginalne bo o to w tym chodzi. jak chcesz sie wiecej dowiedziec to pisz PW, bo cos czuje ze zaraz znow posypia sie punkty karne -_-. jak pomoc udzielona? to mozna zamknac
Odpowiedz

  • +
  • -
RapName - zdjęcie RapName 28.02.2013

Pomoc jak najbardziej udzielona. Temat do zamknięcia. Dzięki wielkie :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 03.03.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany