Witam chcia艂bym tak u偶y膰 hooku "player_death", 偶eby wywo艂a艂 funkcje dopiero jak attacker zabije osoby.Np. Gracz zabije 3 osoby dostaje premie kredyt贸w w czym艣 tak.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Hookowanie 艣mierci
Started By knopers666, 26.02.2013 22:16
1 reply to this topic
#1
Posted 26.02.2013 22:16
#2
Posted 03.03.2013 20:21
Dobra znalaz艂em rozwi膮zanie tylko co艣 nie chce dzia艂a膰
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */ #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <sdkhooks> public Plugin:myinfo = { name = "Premium rpg", author = "Knopers", description = "Plugin dla johna", version = "1.0", url = "heavycraft.pl" } public OnPluginStart() { PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy"); HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post) } public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid")); CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT); } public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client) { new frag = GetClientFrags(client); if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 ) { GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); } else { PrintToServer(""); } }
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users