Jump to content

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w wi臋kszo艣ci spo艂eczno艣ci internetowych musisz si臋 zarejestrowa膰 aby m贸c odpowiada膰 lub zak艂ada膰 nowe tematy, ale nie b贸j si臋 to jest prosty proces w kt贸rym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz si臋 do temat贸w i for, aby otrzymywa膰 automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza spo艂eczno艣ciowego
  • Stw贸rz sw贸j w艂asny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe do艣wiadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

Photo

Hookowanie 艣mierci


  • You cannot start a new topic
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1 knopers666

    呕yczliwy

  • U偶ytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Post贸w:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 26.02.2013 22:16

Witam chcia艂bym tak u偶y膰 hooku "player_death", 偶eby wywo艂a艂 funkcje dopiero jak attacker zabije osoby.Np. Gracz zabije 3 osoby dostaje premie kredyt贸w w czym艣 tak.
  • +
  • -
  • 0

#2 knopers666

    呕yczliwy

  • Autor tematu
  • U偶ytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Post贸w:23
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Posted 03.03.2013 20:21

Dobra znalaz艂em rozwi膮zanie tylko co艣 nie chce dzia艂a膰 :/
/* Plugin Template generated by Pawn Studio */
#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <sdkhooks>
public Plugin:myinfo =
{
name = "Premium rpg",
author = "Knopers",
description = "Plugin dla johna",
version = "1.0",
url = "heavycraft.pl"
}
public OnPluginStart()
{
PrintToServer("[KNOPERS]Plugin gotowy do pracy");
HookEvent("round_start", RoundStart, EventHookMode_Post)
}
public Action:RoundStart(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
CreateTimer(1.00, GivePoint, _, TIMER_REPEAT);
}
public Action:GivePoint(Handle:timer, any:client)
{
new frag = GetClientFrags(client);
if ( (IsClientInGame(client)) && (IsPlayerAlive(client) && GetClientTeam(client) >= 1) && frag != 0 )
    {
  GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade");
    }
else
{
  PrintToServer("");
    }
}

  • +
  • -
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users