flash oślepiający tylko osobe, która nim r...
Żuk
26.02.2013
Gdzieś tu chyba widziałem poradnik dotyczący tego co chce osiągnąć lub mi się przewidziało.
Potrzebuje zrobić plugin, który oślepiałby tylko gracza, który rzucił flesza i przeciwną drużyne.. jak takie coś wykonać ? Wszelkie porady mile widziane.
Potrzebuje zrobić plugin, który oślepiałby tylko gracza, który rzucił flesza i przeciwną drużyne.. jak takie coś wykonać ? Wszelkie porady mile widziane.
Gość_21977_* 26.02.2013
Będziesz musiał zablokować event ScreenFade członom drużyny rzucającego flashbang.
Ograniczymy teraz wychwytywanie eventu jedynie do żywych graczy, by nie przetwarzać niepotrzebnie eventu dla osób niezainteresowanych.
W przypadku domyślnego flashbanga, kolor jest biały, więc event zarejestrujemy z parametrami 4., 5. i 6. równymi dokładnie 255.
Wartość Alpha dla flashbangu to 200 lub 255, jednak ze względu na to, że być może w przyszłości zainstalujesz plugin, który nie wybiera
wartości na 0, 200, bądź 255, a przypisuje dokładną wartość, np. ze względu na odległość osoby oślepionej, np. na 247, ograniczymy 7. parametr (alpha) do >199.
Teraz pora pobrać właściciela wybuchającego granatu, przyda nam się do tego HamSandwich
W funkcji musimy sprawdzić, czy byt myślący to flashbang, a następnie, jeśli granat zamierza wybuchnąć, to zapisujemy właściciela i czas, by porównać w evencie ScreenFade.
Szczegóły, wraz z gotowym kodem na karanie TFB, znajdziesz w pluginie Connora: Team Flash Punish.
Uwaga! No Team Flash krotola jest napisany fatalnie i nie działa prawidłowo nawet podczas zwykłej gry.
Myślę, że przyda Ci się zwłaszcza fragment do identyfikacji ostatniego tchnienia żywotu flashbanga (istna agonia).
Użytkownik Benio101 edytował ten post 26.02.2013 10:43
lit.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade");
Ograniczymy teraz wychwytywanie eventu jedynie do żywych graczy, by nie przetwarzać niepotrzebnie eventu dla osób niezainteresowanych.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "e");
W przypadku domyślnego flashbanga, kolor jest biały, więc event zarejestrujemy z parametrami 4., 5. i 6. równymi dokładnie 255.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255");
Wartość Alpha dla flashbangu to 200 lub 255, jednak ze względu na to, że być może w przyszłości zainstalujesz plugin, który nie wybiera
wartości na 0, 200, bądź 255, a przypisuje dokładną wartość, np. ze względu na odległość osoby oślepionej, np. na 247, ograniczymy 7. parametr (alpha) do >199.
register_event("ScreenFade", "ScreenFade", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199");
Teraz pora pobrać właściciela wybuchającego granatu, przyda nam się do tego HamSandwich
RegisterHam(Ham_Think, "grenade", "grenadeThink");
W funkcji musimy sprawdzić, czy byt myślący to flashbang, a następnie, jeśli granat zamierza wybuchnąć, to zapisujemy właściciela i czas, by porównać w evencie ScreenFade.
Szczegóły, wraz z gotowym kodem na karanie TFB, znajdziesz w pluginie Connora: Team Flash Punish.
Uwaga! No Team Flash krotola jest napisany fatalnie i nie działa prawidłowo nawet podczas zwykłej gry.
Myślę, że przyda Ci się zwłaszcza fragment do identyfikacji ostatniego tchnienia żywotu flashbanga (istna agonia).
Użytkownik Benio101 edytował ten post 26.02.2013 10:43
lit.