Prośba o 12 klas zwykłych i 6 Premium np....
neXt3
24.02.2013
Premium Gold ! Flaga "H"
1. Elitarny Snajper
Hp: 10
Wytrzymalosc : 10
Kondycja: 20
Inteligencja : 10
Bronie : Awp , Deagle, m4a1
Opis: 1/1 awp , 1/5 deagle 4 skokow
2. Zaawansowany Lekarz
Int : 10
Hp : 10
Kondycja : 20
wytrzymalosc :10
Bronie : m4a1 , deagle
Opis: Zadaje 10 obrazen z m4a1. Posiada 3 apteczki i 5 skokow .
3. Elitarny Strzelec
Inta : 10
hp : 10
Kondycja : 20
wytrzymalosc :5
Bronie : ak47 , deagle
Opis : Zadajesz 10 obrazen z ak47 i masz 1/5 z deagle i 3 skoki , 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika.
4.Magik
inta-20
hp-40
wytrzyamlosc-30
kondycja-40
bronie-Dual Elite ,usp
opis-jest w 30% ze 100% widoczny ,7skokow, dual elite 1/8, usp 1/8
Premium Silver : Flaga "G"
1. Paralityk
Int :10
hp : 5
kondycja : 10
wytrzymalosc : 5
Bronie : mp5, deagle
Opis : Zadaje 10 obrazen wiecej z mp5 ma nie skończoną amunicje , mniejsza grawitacja .
3. Postrzał
Int : 10
hp : 5
kondycja : 20
wytrzymalosc : 10
Bronie : m4a1
Opis : ma 5 sec nie śmiertelności co runde zadaje 5 obrazen wiecej z m4a1
Darmowe .
1. Elektryk
Int : 0
hp : 10
wytrzymalosc : 10
kond :20
bronie : m4a1
opis: Dostaje 2 blyskawice która wali 30 + inta obrażen więcej
2. Duch
Int : 10
hp : 0
wytrzymalosc :5
kond : 10
bronie : ak47
Opis : Ma 10 sec przechodzenia przez sciany .
3. Batman
Int : 0
Hp: 10
kond : 5
wytrzymalosc : 10
bronie : M4a1
Opis : Moze sie teleportowac co 10 sec
4. Scouter
Int : 10
HP : 5
kond : 10
wytrzymalosc : 5
bronie : Scout
opis : po strzale zamraza wroga na 3 sec.
5. Kucacz
Int : 0
Hp :10
kond: 15
wytrzymalosc :5
bronie : m4a1
opis: Podczas kucania slabo widoczny .
6. Rudy
Int : 5
Hp : 10
Kond: 20
wytrzymalosc : 10
bronie : mac10 , deagle
opis: Widzi nie widzialnych
7. Morderca
inteligencja-10
hp-10
wytrzyamlosc-40
kondycja-15
Bronie-aka47,FiveseveN ,He 1/4
Opis-zadaje o 5 obr. wiecej z aka47,1/9 ze po strzale przeciwnikowi zniknie celownik na 5 s
8. Granatnik
Int : 0
Hp: 10
kond : 0
Wytrzymalosc : 0
Bronie : He Granade , Flesh , Smoke , Deagle
Opis : Posiada po 5 granatow kazdego rodzaju .
9. Medyk
Int : 10
Hp :0
Kond : 15
Wytrzymalosc :5
Bronie : mp5
Opis : ma 2 apteczki , może wskrzeszać .
10. Ninja
Int : 10
Hp : 0
Kond : 50
Wytrzymalosc :5
Bronie : Deagle
Opis : Ma 1/2 z noza (PPM) i 2 skoki.
11 . Uciekinier
Int: 15
Hp: 10
Kond : 10
Wytrzymalosc : 5
Bronie : M4a1
Opis : Ma 1/8 na podpalenie wroga
12 : Murzyn
Int: 5
Hp : 5
Kond :0
wytrzymalosc :10
bronie : Krowa
Opis: Ma natychmiastowe przeladowanie i 1 rakietke.
13. Chomik
Int: 0
hp: 0
kond: 0
wytrzymalosc : 0
Bronie : Uzi,Awp
Opis : 1/2 z Awp, 2 fleshe
Użytkownik neXt3 edytował ten post 24.02.2013 22:16
1. Elitarny Snajper
Hp: 10
Wytrzymalosc : 10
Kondycja: 20
Inteligencja : 10
Bronie : Awp , Deagle, m4a1
Opis: 1/1 awp , 1/5 deagle 4 skokow
2. Zaawansowany Lekarz
Int : 10
Hp : 10
Kondycja : 20
wytrzymalosc :10
Bronie : m4a1 , deagle
Opis: Zadaje 10 obrazen z m4a1. Posiada 3 apteczki i 5 skokow .
3. Elitarny Strzelec
Inta : 10
hp : 10
Kondycja : 20
wytrzymalosc :5
Bronie : ak47 , deagle
Opis : Zadajesz 10 obrazen z ak47 i masz 1/5 z deagle i 3 skoki , 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnika.
4.Magik
inta-20
hp-40
wytrzyamlosc-30
kondycja-40
bronie-Dual Elite ,usp
opis-jest w 30% ze 100% widoczny ,7skokow, dual elite 1/8, usp 1/8
Premium Silver : Flaga "G"
1. Paralityk
Int :10
hp : 5
kondycja : 10
wytrzymalosc : 5
Bronie : mp5, deagle
Opis : Zadaje 10 obrazen wiecej z mp5 ma nie skończoną amunicje , mniejsza grawitacja .
3. Postrzał
Int : 10
hp : 5
kondycja : 20
wytrzymalosc : 10
Bronie : m4a1
Opis : ma 5 sec nie śmiertelności co runde zadaje 5 obrazen wiecej z m4a1
Darmowe .
1. Elektryk
Int : 0
hp : 10
wytrzymalosc : 10
kond :20
bronie : m4a1
opis: Dostaje 2 blyskawice która wali 30 + inta obrażen więcej
2. Duch
Int : 10
hp : 0
wytrzymalosc :5
kond : 10
bronie : ak47
Opis : Ma 10 sec przechodzenia przez sciany .
3. Batman
Int : 0
Hp: 10
kond : 5
wytrzymalosc : 10
bronie : M4a1
Opis : Moze sie teleportowac co 10 sec
4. Scouter
Int : 10
HP : 5
kond : 10
wytrzymalosc : 5
bronie : Scout
opis : po strzale zamraza wroga na 3 sec.
5. Kucacz
Int : 0
Hp :10
kond: 15
wytrzymalosc :5
bronie : m4a1
opis: Podczas kucania slabo widoczny .
6. Rudy
Int : 5
Hp : 10
Kond: 20
wytrzymalosc : 10
bronie : mac10 , deagle
opis: Widzi nie widzialnych
7. Morderca
inteligencja-10
hp-10
wytrzyamlosc-40
kondycja-15
Bronie-aka47,FiveseveN ,He 1/4
Opis-zadaje o 5 obr. wiecej z aka47,1/9 ze po strzale przeciwnikowi zniknie celownik na 5 s
8. Granatnik
Int : 0
Hp: 10
kond : 0
Wytrzymalosc : 0
Bronie : He Granade , Flesh , Smoke , Deagle
Opis : Posiada po 5 granatow kazdego rodzaju .
9. Medyk
Int : 10
Hp :0
Kond : 15
Wytrzymalosc :5
Bronie : mp5
Opis : ma 2 apteczki , może wskrzeszać .
10. Ninja
Int : 10
Hp : 0
Kond : 50
Wytrzymalosc :5
Bronie : Deagle
Opis : Ma 1/2 z noza (PPM) i 2 skoki.
11 . Uciekinier
Int: 15
Hp: 10
Kond : 10
Wytrzymalosc : 5
Bronie : M4a1
Opis : Ma 1/8 na podpalenie wroga
12 : Murzyn
Int: 5
Hp : 5
Kond :0
wytrzymalosc :10
bronie : Krowa
Opis: Ma natychmiastowe przeladowanie i 1 rakietke.
13. Chomik
Int: 0
hp: 0
kond: 0
wytrzymalosc : 0
Bronie : Uzi,Awp
Opis : 1/2 z Awp, 2 fleshe
Użytkownik neXt3 edytował ten post 24.02.2013 22:16
play12 24.02.2013
Łap elitarny snajper :
codclass_Elitarnysnajper.sma 2,23 KB 28 Ilość pobrań
Łap klase rudy :
Łap klasę Chomik :
codclass_Chomik.sma 1,4 KB 18 Ilość pobrań
codclass_Elitarnysnajper.sma 2,23 KB 28 Ilość pobrań
Łap klase rudy :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Rudy"; new const opis[] = "Widzi niewidzialnych"; new const bronie = 1<<CSW_MAC10 l 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 10; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 5; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Pas"); register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1) cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet) { if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent)) return; if(!ma_klase[host]) return; set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0); }
Łap klasę Chomik :
codclass_Chomik.sma 1,4 KB 18 Ilość pobrań
Fioletowy 25.02.2013
Łap kucacza
Użytkownik Fioletowy edytował ten post 25.02.2013 09:04
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Kucacz"; new const opis[] = "Podczas kucania slabo widoczny"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1); new const zdrowie = 10; new const kondycja = 15; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } //Przy kucaniu public fwPrethink_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if( button & IN_DUCK ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Użytkownik Fioletowy edytował ten post 25.02.2013 09:04
Coca Cola 25.02.2013
Proszę myślę że działa jak nie to sma jest do zmiany.
Jeśli chcesz aby teleport szybciej działał nie co 10 sec to zrób tak
Tutaj ustawiasz czas co ile ma cie teleportowac
Znajdź
1.0 - o 1 większe dmg za 1 punkt w inteligencji
a jeśli chcesz zmienić broń z do jakiej ma iść dmg to znajdź
Batman.sma 3,08 KB 15 Ilość pobrań
Paralityk.sma 2,52 KB 16 Ilość pobrań
Użytkownik Coca Cola edytował ten post 25.02.2013 10:01
Jeśli chcesz aby teleport szybciej działał nie co 10 sec to zrób tak
Tutaj ustawiasz czas co ile ma cie teleportowac
set_task ( 12.0, "ResetHUD", id )a jeśli chcesz zrobić że u paraliktyka obrażenia bd większe lub też z intą to zrób tak
Znajdź
cod_inflict_damage(idattacker, this, 20.0, 1.020.0 - ilość o jaką zwiększamy dmg
1.0 - o 1 większe dmg za 1 punkt w inteligencji
a jeśli chcesz zmienić broń z do jakiej ma iść dmg to znajdź
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47&& damagebits & DMG_BULLET)i zmień na np mp5
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVY&& damagebits & DMG_BULLET)
Batman.sma 3,08 KB 15 Ilość pobrań
Paralityk.sma 2,52 KB 16 Ilość pobrań
Użytkownik Coca Cola edytował ten post 25.02.2013 10:01