←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Zapis punktow na navalt oraz użycie komendy

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.02.2013

Witam, mam do was 2 pytania:

1. Macie może jakiś dobry zapis navalt na punkty? Bo potrzebuje do sklepiku, używałem systemu monet z coda ale monety znikają.
2. Jak zrobić użycie komendy 30 sek od początku rundy, poproszę o przykładowa funkcje
Odpowiedz

  • +
  • -
^KoZa - zdjęcie ^KoZa 24.02.2013

2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new bool:g_MozeUzyc

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}

public Nowa_Runda()
{
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}


public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = true
}

public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE

// kod funkcji
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.02.2013

Dzięki +

Czekam na zapis jeszcze
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 24.02.2013

1. masz to użyte w tylu pluginach/modach że nietrudno wyciągnąć sobie kod
http://amxx.pl/topic...xp-moda-nvault/
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.02.2013 17:22
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.02.2013

2.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new bool:g_MozeUzyc

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}

public Nowa_Runda()
{
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}


public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = true
}

public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE

// kod funkcji
}

Nie będzie działać tak jak trzeba, bo nigdzie nie zmieniasz wartości zmiennej na false.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define TASK_KOM 742895

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}

public Nowa_Runda()
{
remove_task(TASK_KOM);
set_task(30.0, "MozeUzyc", TASK_KOM);
}


public MozeUzyc()
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Funkcja()
{
if(task_exists(TASK_KOM))
return PLUGIN_CONTINUE

// kod funkcji
}

To powinno działać dobrze.
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.02.2013

A jak w tym odczytać wartość i zmienić tą wartość? A po drugie jest to zapis na steam id. A ja potrzebuje na nick

@Edit

Dało by rade dodać do tego użycia wiadomość w say że czas już minoł? Nie można użyć
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 17:36
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 24.02.2013

Ani twój ani twój nie dzial:

A ja zrobiłem tak i działa:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new bool:g_MozeUzyc

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}

public Nowa_Runda()
{
g_MozeUzyc = true;
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}


public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = false;
}

public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE

// kod funkcji
}

Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 21:20
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 24.02.2013

Ani twój ani twój nie dzial:

A ja zrobiłem tak i działa:


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new bool:g_MozeUzyc

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")

register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}

public Nowa_Runda()
{
g_MozeUzyc = true;
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}


public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = false;
}

public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE

// kod funkcji
}

Czyli chodziło Ci o to, żeby komendę dało się użyć tylko przez 30 sekund od rozpoczęcia rundy, czyli wystarczyło zmienić jeden warunek, a dokładniej dać
if(!task_exists(TASK_KOM))

Kierowałem się wcześniej po prostu tym co było w poprzednim pluginie.
Odpowiedz

  • +
  • -
K!113r - zdjęcie K!113r 24.02.2013

http://amxx.pl/topic...mmo-packow/ ja to przerobiłem pod swoje potrzeby i byłem zadowolony, testowane przez prawie 2 lata i błędów nie było, ze zrobieniem sklepiku pod to nie ma najmniejszego problemu. (mam też moją wersję pod MySQL lecz testowana była 2 tygodnie i nie wiem czy działa dobrze, błędów nie miałem)
Odpowiedz