Zapis punktow na navalt oraz użycie komendy
Andrzejek
24.02.2013
Witam, mam do was 2 pytania:
1. Macie może jakiś dobry zapis navalt na punkty? Bo potrzebuje do sklepiku, używałem systemu monet z coda ale monety znikają.
2. Jak zrobić użycie komendy 30 sek od początku rundy, poproszę o przykładowa funkcje
1. Macie może jakiś dobry zapis navalt na punkty? Bo potrzebuje do sklepiku, używałem systemu monet z coda ale monety znikają.
2. Jak zrobić użycie komendy 30 sek od początku rundy, poproszę o przykładowa funkcje
^KoZa
24.02.2013
2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new bool:g_MozeUzyc
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}
public Nowa_Runda()
{
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}
public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = true
}
public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE
// kod funkcji
}
DarkGL
24.02.2013
1. masz to użyte w tylu pluginach/modach że nietrudno wyciągnąć sobie kod
http://amxx.pl/topic...xp-moda-nvault/
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.02.2013 17:22
http://amxx.pl/topic...xp-moda-nvault/
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.02.2013 17:22
sebul
24.02.2013
Nie będzie działać tak jak trzeba, bo nigdzie nie zmieniasz wartości zmiennej na false.2.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new bool:g_MozeUzyc
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}
public Nowa_Runda()
{
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}
public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = true
}
public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE
// kod funkcji
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define TASK_KOM 742895
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}
public Nowa_Runda()
{
remove_task(TASK_KOM);
set_task(30.0, "MozeUzyc", TASK_KOM);
}
public MozeUzyc()
{
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Funkcja()
{
if(task_exists(TASK_KOM))
return PLUGIN_CONTINUE
// kod funkcji
}
To powinno działać dobrze.
Andrzejek
24.02.2013
A jak w tym odczytać wartość i zmienić tą wartość? A po drugie jest to zapis na steam id. A ja potrzebuje na nick
@Edit
Dało by rade dodać do tego użycia wiadomość w say że czas już minoł? Nie można użyć
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 17:36
@Edit
Dało by rade dodać do tego użycia wiadomość w say że czas już minoł? Nie można użyć
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 17:36
Andrzejek
24.02.2013
Ani twój ani twój nie dzial:
A ja zrobiłem tak i działa:
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 21:20
A ja zrobiłem tak i działa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new bool:g_MozeUzyc
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}
public Nowa_Runda()
{
g_MozeUzyc = true;
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}
public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = false;
}
public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE
// kod funkcji
}
Użytkownik Andrzejek edytował ten post 24.02.2013 21:20
sebul
24.02.2013
Czyli chodziło Ci o to, żeby komendę dało się użyć tylko przez 30 sekund od rozpoczęcia rundy, czyli wystarczyło zmienić jeden warunek, a dokładniej daćAni twój ani twój nie dzial:
A ja zrobiłem tak i działa:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
new bool:g_MozeUzyc
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Nowa_Runda", "a", "1=0", "2=0")
register_clcmd("/komenda", "Funkcja")
}
public Nowa_Runda()
{
g_MozeUzyc = true;
set_task(30.0, "MozeUzyc", 9392)
}
public MozeUzyc()
{
g_MozeUzyc = false;
}
public Funkcja()
{
if(!g_MozeUzyc)
return PLUGIN_CONTINUE
// kod funkcji
}
if(!task_exists(TASK_KOM))
Kierowałem się wcześniej po prostu tym co było w poprzednim pluginie.
K!113r
24.02.2013
http://amxx.pl/topic...mmo-packow/ ja to przerobiłem pod swoje potrzeby i byłem zadowolony, testowane przez prawie 2 lata i błędów nie było, ze zrobieniem sklepiku pod to nie ma najmniejszego problemu. (mam też moją wersję pod MySQL lecz testowana była 2 tygodnie i nie wiem czy działa dobrze, błędów nie miałem)