←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prożba o zrobienie 8 klas w tym Sniper,Kom...

  • +
  • -
Shejk - zdjęcie Shejk 21.02.2013

Sniper
dostaje awp/scout i deagle 120 hp 1/3 z kosy 110 biegu 100 pancerza

Komandos
Dostaje deagle 140 hp 1/1 z kosy prawy przycisk myszy

Strzelec wyborowy
dostaje aka/m4a1 110 hp 100 pancerza

Kapitan
Dostaje Famasa deagle 120 hp

Porucznik
dostaje m4a1 deagle smoke

Swat
Dostaje M249[krowa]150 hp 50 % biegu jest odporny na miny

Policjant
Dostaje glocka i deagle 1/7 z nich + tarcza 120hp 80% biegu

Czołgista
Dostaje sg552 zestaw granatów 120 hp bazooke z 2 pociskami


KLasy na Cod mod nowy
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 21.02.2013

Lap Komandosa :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
	  
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]	= "Dostaje deagle 140 hp 1/1 z kosy";
new const bronie	= (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}


Łap Porucznika :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Porucznik";
new const opis[]	= "dostaje m4a1 deagle smoke";
new const bronie	= (1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}

Łap strzelec wyborowy :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
	  
new const nazwa[]   = " Strzelec wyborowy";
new const opis[]	= "dostaje aka/m4a1 110 hp 100 pancerza";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 5;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}



Ps. następnym razem zanim napiszesz to przejrzyj to : http://amxx.pl/generator-klas/
Użytkownik play12 edytował ten post 21.02.2013 12:35
Odpowiedz

piotrkowianin01 - zdjęcie piotrkowianin01 23.02.2013

...

Lap snajpera i Kapitana :)

Załączone pliki


Użytkownik piotrkowianin01 edytował ten post 23.02.2013 15:20
Odpowiedz