←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba m. in Predator (przero...

Zablokowany

eloziom - zdjęcie eloziom 19.02.2013

Więc tak mogę prosić aby tą klase zrobić mi na premium flage Q? bo ja próbuje komplikować i mi nie idzie:(

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>

#define CZAS 5 //SEKUND NIEWIDZIALNOSCI

new const nazwa[] = "Predator (VIP)";
new const opis[] = "Ma 5 sekund niewidzialnosci co runde, zadaje 10% wiecej obrazen z famasa, widzi niewidzilanych, mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_FAMAS | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;

new bool:wykorzystal[33];
new bool:ma_klase[33];

new msg_bartime;

public plugin_init() {
	    register_plugin(nazwa, "1.0", "RbK");
    
	    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
    
	    register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	    register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
    
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
    
	    msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 Sajjuk", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	    if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	    {
        ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
        return COD_STOP;
	    }
	    ma_klase[id] = true;
	    ResetHUD(id);
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
}

public cod_class_disabled(id)
{
	    ma_klase[id] = false;
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	    if(!is_user_alive(id))
	    return;
	    
	    if(wykorzystal[id])
	    {
	    ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz swoja niewidzialnosc.");
	    return;
	    }
    
	    wykorzystal[id] = true;
    
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 1);
	    set_task(CZAS.0, "wyłącz", id);
    
	    message_begin(MSG_ONE, msg_bartime, _, id)
	    write_short(CZAS)
	    message_end()
}

public wyłącz(id)
{
	    if(!is_user_connected(id)) return;
    
	    set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

public ResetHUD(id)
{
	    if(ma_klase[id])
	    set_pev(id, pev_gravity, 0.6);
	    wykorzystal[id] = false;
}

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
	    if(!is_user_connected(host) || !is_user_connected(ent))
	    return;
	    
	    if(!ma_klase[host])
	    return;
	    
	    set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 255.0);
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
	    return HAM_IGNORED;
    
	    if(!ma_klase[idattacker])
	    return HAM_IGNORED;
    
	    if(!(damagebits & (1<<1)))
	    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_weapon(idattacker) != CSW_FAMAS)
	    return HAM_IGNORED;
	    
	    cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.1, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}

Odpowiedz

Roller7 - zdjęcie Roller7 19.02.2013

Błędy masz takie:

Spoiler


Masz przerobione sma przeze mnie:

Spoiler



Plik .amxx:


Sprawdź najpierw czy działa poprawnie. Klasa jest na flagę H, gdyż nie ma takiej jak Ty chciałeś, trzeba by było dodać taką opcję w innych plikach. Flage mogę ewentualnie zmienić.

Załączone pliki


Użytkownik Roller7 edytował ten post 19.02.2013 15:39
Odpowiedz

Roller7 - zdjęcie Roller7 19.02.2013

Proszę o informacje czy działa owa klasa.
Odpowiedz

Gość_21977_* 19.02.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

ModyCall of Duty ModProśby o Klase/Perk

do

ModyCall of Duty ModProśby o modyfikacje silników/klas/perków
Odpowiedz

Gość_21977_* 25.02.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany