Dźwięki w pluginie są, ale nie są używane
.PePe. 19.02.2013
Hej. Czy mógł by ktoś poprawić załączony plugin? Są w nim pewne dźwięki, ale nie są używane i chciał bym, aby działały : s
zp_knockback.sma 11,89 KB 32 Ilość pobrań
Dziękuje : P
zp_knockback.sma 11,89 KB 32 Ilość pobrań
Dziękuje : P
Andrzejek
18.03.2013
Znajdź:
Zmień na:
Znajdź:
Zmień na:
Znajdź:
Zmień na:
Sprawdź może zadziała
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Znajdź:
emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )
Zmień na:
emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
Sprawdź może zadziała