←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dźwięki w pluginie są, ale nie są używane

.PePe. - zdjęcie .PePe. 19.02.2013

Hej. Czy mógł by ktoś poprawić załączony plugin? Są w nim pewne dźwięki, ale nie są używane i chciał bym, aby działały : s

Załączony plik  zp_knockback.sma   11,89 KB   32 Ilość pobrań

Dziękuje : P
Odpowiedz

.PePe. - zdjęcie .PePe. 21.02.2013

odświeżam
Odpowiedz

.PePe. - zdjęcie .PePe. 23.02.2013

w górę!
Odpowiedz

.PePe. - zdjęcie .PePe. 27.02.2013

w górę !!!
Odpowiedz

  • +
  • -
Andrzejek - zdjęcie Andrzejek 18.03.2013

Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy[random_num(0, sizeof g_SoundGrenadeBuy-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundGrenadeBuy, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Znajdź:
emit_sound ( id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase[random_num(0, sizeof g_SoundAmmoPurchase-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(id, CHAN_ITEM, g_SoundAmmoPurchase, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Znajdź:
emit_sound ( Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode[random_num(0, sizeof g_SoundBombExplode-1)], VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM )

Zmień na:
emit_sound(Entity, CHAN_WEAPON, g_SoundBombExplode, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);


Sprawdź może zadziała
Odpowiedz