[ROZWIĄZANE] Proszę o zrobienie klasy zeus...
xMastico
17.02.2013
Zrobilibysie mi takie klasy :
- Zeus[Unikalna] [Flaga H]
Opis: Ma deagl m4,ak47,grawitację (60-255),1/1kosa,niewidzialność (0/255) 1/3 z każdej broni.
- Hades[Unikalna] [Flaga G]
Opis: Ma awp,ak47,deagla, 1/12 z każdej broni,Grawitacja (40/255
- Posejdon[Unikalna] [Flaga F]
Opis: Ma m4,krowe,deagla,1/9 z każdej broni,1/1kosa
- Perseusz[Unikalna] [Flaga E]
Opis: Ma m4,Ak47,1/6z każdej broni,1/1 kosa
Dziekuje.
- Zeus[Unikalna] [Flaga H]
Opis: Ma deagl m4,ak47,grawitację (60-255),1/1kosa,niewidzialność (0/255) 1/3 z każdej broni.
- Hades[Unikalna] [Flaga G]
Opis: Ma awp,ak47,deagla, 1/12 z każdej broni,Grawitacja (40/255
- Posejdon[Unikalna] [Flaga F]
Opis: Ma m4,krowe,deagla,1/9 z każdej broni,1/1kosa
- Perseusz[Unikalna] [Flaga E]
Opis: Ma m4,Ak47,1/6z każdej broni,1/1 kosa
Dziekuje.
Dzacek
17.02.2013
nie ma flagi h mozna zrobic zeby dodac premium ADMIN_LVL_H ale to flaga t
Dzacek
17.02.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Zeus[Unikalna]"; new const opis[] = "Ma deagl m4,ak47,grawitację (60-255),1/1kosa,niewidzialność (0/255) 1/3 z każdej broni."; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Zeus[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 60); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 3) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }
lap tu zeusa
Dzacek
17.02.2013
oczywiscie jest na ADMIN_LVL_H
hades Admin_lvl_g licze na +
Użytkownik Kawon edytował ten post 20.03.2013 00:32
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Hades[Unikalna]"; new const opis[] = "Ma awp,ak47,deagla, 1/12 z każdej broni,mniejsza Grawitacja "; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G)) { client_print(id, print_chat, "[Hades[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 300.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 12) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
hades Admin_lvl_g licze na +
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Posejdon[Unikalna]"; new const opis[] = "Ma m4,krowe,deagla,1/9 z każdej broni,1/1kosa ppm"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M249)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { client_print(id, print_chat, "[Posejdon[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 9) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 1; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 0; }lap Posejdona Admin_lvl_f
Użytkownik Kawon edytował ten post 20.03.2013 00:32
Dzacek
17.02.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fun> new const nazwa[] = "Perseusz[Unikalna]"; new const opis[] = "Ma m4,Ak47,1/6z każdej broni,1/1 kosa"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 30; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E)) { client_print(id, print_chat, "[Perseusz[Unikalna]] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){ if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 6) != 1 ) return HAM_IGNORED; cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1)); return HAM_HANDLED; }
Lap ostatnia Perseusz
Kawon
20.03.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL