←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Problem z przerabianiem mocy dla klasy

  • +
  • -
Kewin. (ZeZ) - zdjęcie Kewin. (ZeZ) 15.02.2013

Witam.
Mam taki problem, gdy chce w klasie na przyklad wsadzic moc blyskawic to biorac kody z diablo 5.9 to wyglada tak.

if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}
else if(player_class[i] == Twoja_Klasa)
{
ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
}


A żeby to dodać do klasy w core 1.1.0 to jak ma to wygladac? tak:

dodac to:

ilosc_blyskawic[i]=3;
poprzednia_blyskawica[i]=0
do:
public diablo_class_enabled(id){
?
I tak po za tym co daje "else if" jak to jest to samo co samo "if"?

Jeszcze jedna rzecz, do czego uzywamy ResetHUD?
public ResetHUD(id)


proszę o pomoc.
Odpowiedz