Od dłuższego czasu robię swoje wersje COD MOD'a na bazie starego silnika. Dopiero od niedawna dowiedziałem się, że istnieje pomiar CPU dzięki wpisaniu polecenia stats w konsoli serwera. W związku z tym mam parę pytań.
1. Czy wynik 55-63 (ale głównie ok.60) CPU przy 20 osobach jest masakrycznym wynikiem? Serwer stoi na pukawka, typ LITE.
2. Czy jest jakaś cecha charakterystyczna w silniku starego coda, która najbardziej obciąża CPU?
3. Czy ilość zmiennych globalnych ma wpływ na CPU?
4. Czy wczytywanie przez nvault sporej ilości danych (ok. 50 do tablicy) przy wchodzeniu gracza na serwer obciąża maszynę w znaczny sposób, tak że w trakcie gry można zaobserwować, gdy inni gracze się dołączają?
Póki co to tyle, bardzo proszę o odpowiedzi.
Użytkownik sebuli edytował ten post 13.02.2013 16:46