←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prosba o 5 klas m.in Max payne

ToJeAmelinium - zdjęcie ToJeAmelinium 12.02.2013

Witam. Oto klasy do zrobienia :D oczywiscie sie odwdziecze

Nazwa: Max Payne

Inteligencja: 0
Siła: 30
Kondycja: 15
Wytrzymalosc:10
Bronie: Elites, uzi, he
Opis: 1/5 z Elites, ma podwojny skok.



Nazwa: Skoczek

Inteligencja: 5
Siła: 15
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 15
Bronie: ak, aug, flash
Opis: Ma daleki skok, ktory moze uzywac co 5sec.(modul odrzutowy), ma 5dmg wiecej z aug.

Nazwa: Predator

Inteligencja: 0
Siła: 15
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 15
Bronie: Famas, elitki
Opis: 3sec. niewidzialności co runde, 10% obrazen z FAMAS, podwojny skok.

Nazwa: Sprinter

Inteligencja: 10
Siła: 15
Kondycja: 35
Wytrzymalosc: 10
Bronie: p90, deagle
Opis: Gdy trzyma SHIFT biegnie szybciej(+40kondycji).

Nazwa: Sterownik. FLAGA X

Inteligencja:15
Siła: 35
Kondycja: 25
Wytrzymalosc: 30
Bronie: ak47, autokampa
Opis: Gdy wciśnie "e" wywala rakiete którą może sterować za pomocą myszki. Jest widoczny 100/255 z brońmi, jak i z nożem.
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 12.02.2013

Max payne:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
  #define DMG_BULLET (1<<1)
	 
new const nazwa[]   = "Max Payne";
new const opis[]    = "1/5 z Elites, ma podwojny skok.";
new const bronie    = (1<<CSW_MAC10)|(1<<CSW_ELITE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_ELITES 10 && damage > 20.0 && random_num(1,10) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz

Daj buziaka - zdjęcie Daj buziaka 12.02.2013

@ up

poprawiam bo play źle klasę wykonał ^^

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)
	     
new const nazwa[]   = "Max Payne";
new const opis[]    = "1/5 z Elites, ma podwojny skok.";
new const bronie    = 1<<CSW_MAC10 | 1<<CSW_ELITE;
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 15;
new const inteligencja = 30;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
    register_plugin(nazwa, "1.0", "Mentos");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
    register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}

public cod_class_enabled(id)
{
    ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
    ma_klase[id] = false;
}

public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
    if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
    {
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = 1;

    return FMRES_IGNORED;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(!(damagebits & DMG_BULLET))
			    return HAM_IGNORED;
	    
	    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_ELITE && random_num(1,5) == 1)
			    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	    
	    return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz