Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ile zmiennych mozna zapisac do vault
#1
Napisano 10.02.2013 18:40
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#2
Napisano 10.02.2013 18:40
Pokaż kod
#3
Napisano 10.02.2013 18:46
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#4
Napisano 10.02.2013 18:59
A błąd o który ci prawdopodobnie chodzi to taki że masz za długą linię
#5
Napisano 10.02.2013 19:05
A wiesz jak sie pozbyc tego bledu jak to zrobic aby dzialalo.Jak zmniejszyc ta linijke.. krotsze nazwy ?
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#6
Napisano 10.02.2013 19:25
http://elite-skill.eu/
#7
Napisano 10.02.2013 19:26
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#8
Napisano 10.02.2013 19:44
http://elite-skill.eu/
#9
Napisano 10.02.2013 19:58
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#10
Napisano 11.02.2013 14:20
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#11
Napisano 11.02.2013 15:05
#12
Napisano 11.02.2013 15:18
Użytkownik Yakashi edytował ten post 11.02.2013 15:19
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#13
Napisano 11.02.2013 15:34
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],
w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
#14
Napisano 11.02.2013 16:01
public ZapiszBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata);
}
public WczytajBronie(id)
{
new vaultkey[64],vaultdata[256];
format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]);
format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id],w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id]^n,w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id],w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]);
nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255);
replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
new gl[32],up[32],p28[32],dl[32],577[32],elit[32],uz[32],tm[32],m5[32],up45[32],90[32],em3[32],1014[32],a47[32],gall[32],em4[32],fms[32],s52[32],ag[32],sct[32],awm[32],g3[32],s550[32],m24[32];
parse(vaultdata, );
w_glock[id] = bool:str_to_num(gl);
w_usp[id] = bool:str_to_num(up);
w_p228[id] = bool:str_to_num(p28);
w_dgl[id] = bool:str_to_num(dl);
w_57[id] = bool:str_to_num(577);
w_elite[id] = bool:str_to_num(elit);
w_uzi[id] = bool:str_to_num(uz);
w_tmp[id] = bool:str_to_num;
w_mp5[id] = bool:str_to_num(m5);
w_ump[id] = bool:str_to_num(up45);
w_p90[id] = bool:str_to_num(90);
w_m3[id] = bool:str_to_num(em3);
w_xm[id] = bool:str_to_num(1014);
w_ak[id] = bool:str_to_num(a47);
w_galil[id] = bool:str_to_num(gall);
w_m4[id] = bool:str_to_num(em4);
w_famas[id] = bool:str_to_num(fms);
w_sg552[id] = bool:str_to_num(s52);
w_aug[id] = bool:str_to_num(ag);
w_scout[id] = bool:str_to_num(sct);
w_awp[id] = bool:str_to_num(awm);
w_g3sg1[id] = bool:str_to_num(g3);
w_sg550[id] = bool:str_to_num(s550);
w_m249[id] = bool:str_to_num(m24);
}
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#15
Napisano 12.02.2013 14:36
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#16
Napisano 13.02.2013 14:18
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#17
Napisano 14.02.2013 12:14
public ZapiszBronie(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id], w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id],w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id], w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]); nvault_set(w_vault,vaultkey,vaultdata); } public WczytajBronie(id) { new vaultkey[64],vaultdata[256]; format(vaultkey,63,"%s-wpn", nazwa_gracza[id]); format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",w_glock[id],w_usp[id], w_p228[id],w_dgl[id],w_57[id],w_elite[id],w_uzi[id],w_tmp[id],w_mp5[id],w_ump[id],w_p90[id]^n,w_m3[id],w_xm[id],w_ak[id], w_galil[id],w_m4[id],w_famas[id]w_sg552[id],w_aug[id],w_scout[id],w_awp[id],w_g3sg1[id],w_sg550[id],w_m249[id]); nvault_get(w_vault,vaultkey,vaultdata,255); replace_all(vaultdata, 255, "#", " "); new gl[32],up[32],p28[32],dl[32],577[32],elit[32],uz[32],tm[32],m5[32],up45[32],90[32],em3[32],1014[32],a47[32], gall[32],em4[32],fms[32],s52[32],ag[32],sct[32],awm[32],g3[32],s550[32],m24[32]; parse(vaultdata, ); w_glock[id] = bool:str_to_num(gl); w_usp[id] = bool:str_to_num(up); w_p228[id] = bool:str_to_num(p28); w_dgl[id] = bool:str_to_num(dl); w_57[id] = bool:str_to_num(577); w_elite[id] = bool:str_to_num(elit); w_uzi[id] = bool:str_to_num(uz); w_tmp[id] = bool:str_to_num™; w_mp5[id] = bool:str_to_num(m5); w_ump[id] = bool:str_to_num(up45); w_p90[id] = bool:str_to_num(90); w_m3[id] = bool:str_to_num(em3); w_xm[id] = bool:str_to_num(1014); w_ak[id] = bool:str_to_num(a47); w_galil[id] = bool:str_to_num(gall); w_m4[id] = bool:str_to_num(em4); w_famas[id] = bool:str_to_num(fms); w_sg552[id] = bool:str_to_num(s52); w_aug[id] = bool:str_to_num(ag); w_scout[id] = bool:str_to_num(sct); w_awp[id] = bool:str_to_num(awm); w_g3sg1[id] = bool:str_to_num(g3); w_sg550[id] = bool:str_to_num(s550); w_m249[id] = bool:str_to_num(m24); }
Btw. następnym razem radziłbym Ci stosować tablice wymiarowe.
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#18
Napisano 14.02.2013 13:21
Nadal nie dziala.. moglbys mi pokazac jak to zrobic na tych tablicach ?
Użytkownik Yakashi edytował ten post 14.02.2013 13:26
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
#19
Napisano 14.02.2013 15:59
Zamiast wypisywać wszystkie zmienne, te new gl[32] itp. robisz jedną zmienną z tablicą wielowymiarową czyli:
new zmienna[wielkość_tablicy][wielkosc_drugiej_tablicy], a w Twoim przypadku będzie to wyglądać tak:
new weapons[23][32]a potem zamieniasz to:
w_glock[id] = bool:str_to_num(gl);na to:
w_glock[id] = bool:str_to_num(weapons[0]);i tak dla wszystkich zmiennych tylko zamiast 0, wstawiasz kolejne liczby (1, 2, 3, ..., 22)
Zastanawia mnie też czemu nie jest wypełnione to:
parse(vaultdata, );Bo pewnie tutaj Ci błąd wyskakuje. Musisz ją wypełnić a taki sposób:
parse(vaultdata, weapons[0], 31, weapons[1], 31, weapons[2], 31, ..., weapons[22], 31)
Jak zrobisz tak jak opisałem, a nadal nie będzie się kompilować to pokaż kod.
Użytkownik radim edytował ten post 14.02.2013 16:01
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#20
Napisano 14.02.2013 16:14
parse(vaultdata, );
A pokazesz mi jak zrobic taka tablice..przykladowo
GLOCK
USP
DEAGLE
M4A1
bron[4][32]
i ze oczywiscie jak zmienna bedzie nastawiona na GLOCK to gracz dostanie glocka i bd przykladowo zapisane bron[1][32] i pod tym bedzie ten glock a bron[2][32] to juz usp
I jak to zrobic takie sprawdzenie czy gracz majac bron[1][32] (glock) wykonal pewne zadanie i zapisalo sie np do new bool:wykonal[2][4][32] <-- nie wiem czy to dobrze psize ale chodzi mi o to zeby zapisywalo na czy wykonal na jakiej broni i jaki gracz
1- nie wykonal
2- wykonal
Bo ogolnie chodzi mi o oefekt ze gdy wejde w menu i będę chciakl wybrac glocka on bedzie sprawdzal (true,false) czy wykonalem to co bylo zalozone.. jezeli tak to oczywiscie dostaje bron, jezeli nie to nei dostaje..
I sek w tym ze wlasnie chcialbym uzyc 2 zmiennych do tych wszystkich broni.. wiem ze dziwnie to napisalem i w ogóle ale czegos takiego nie robilem wiec jak ktos bedzie wiedzial niech mi wytlumaczy jak da sie osiagnac taki efekt
Użytkownik Yakashi edytował ten post 14.02.2013 16:16
Moje Prace:
[CoD Nowy] Dodatkowy Exp na wybranych mapach > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/21-dodatkowy-exp-na-wybranych-mapach/
[Perk] KameHameHa > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/108-kamehameha/#entry408
[Perk] Handlarz Smierci > http://cs-24h.eu/index.php?/topic/109-handlarz-smierci/
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych