Informacja u każdego gracza
Daj buziaka 10.02.2013
Witam. Próbuję zrobić że jak gracz Leon awansuje do 20 lvl to u każdego gracza w sayu pokazuje się :
Gracz Leon awansowal do 20 poziomu.
Jednak mam problem jak to zrobić.
proszę o pomoc.
Gracz Leon awansowal do 20 poziomu.
Jednak mam problem jak to zrobić.
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Gracz %s Awansowal do %i poziomu!", name[id], poziom_gracza[id]);
proszę o pomoc.
glut
10.02.2013
zamiast id daj 0
Bo id to jest index -> jednego gracza,
a 0 wiadomość dla całego serwera
Bo id to jest index -> jednego gracza,
a 0 wiadomość dla całego serwera
glut
10.02.2013
Bd pokazywane w HUD a jeżeli chcesz w say'u to np.
client_print(0,print_chat,"Gracz %s Awansowal do %i poziomu!",name[id], poziom_gracza[id])
Daj buziaka 10.02.2013
ustawiłem tak
i nic nawet w HUD i nawet w SAYU nie pokazuje info.
client_print(0,print_chat,"Gracz %s Awansowal do %i poziomu!", name[id], poziom_gracza[id]);
i nic nawet w HUD i nawet w SAYU nie pokazuje info.
HaDeS From HELL
10.02.2013
syg =
a nie umiesz podstaw.. to jak ty robisz te zamówienia ?
@topic
[size=5][b]Robie klasy/perki/modyfikacje silników ! TANIO ![/b][/size] [size=5][b]PISAC NA GG 35785441[/b][/size]
a nie umiesz podstaw.. to jak ty robisz te zamówienia ?
@topic
new name[32] get_user_name(id, name, 31); client_print(0,print_chat,"[COD]Gracz^x03 %s awansowal do %i poziomu.", name, poziom_gracza[id]);
Klakier
10.02.2013
if(equali(name[id], "Leon"))
{
set_hudmessage(212, 255, 85, 0.31, 0.32, 0, 6.0, 5.0);
ShowSyncHudMsg(0, SyncHudObj2,"Gracz %s Awansowal do %i poziomu!", name[id], poziom_gracza[id]);
}
Daj buziaka 10.02.2013
Klakier nie o to mi chodzi. jako że Leon dałem przykład. aby ta osoba która wbije na poziom żeby jako %s wymuszało gracz tej osoby.
teraz właśnie źle coś gracza wymusza
kto wbije poziom to wyskakuję :
no w codzie jak gracz poziom zdobędzie.
teraz właśnie źle coś gracza wymusza
kto wbije poziom to wyskakuję :
[COD:MW] Gracz xph`XPH@80( awansowal do 18 poziomu
Pokaż w jakim miejscu w kodzie tego używasz ?
no w codzie jak gracz poziom zdobędzie.