[ROZWIĄZANE] Notatki Kapitana
600068594
09.02.2013
Nazwa: Notatki Kapitana
Co daje: Odporność na 3 pociski w 1 rundzie.
Tylko ma neutralizować wszystkie pociski, nawet z itemów awp/scaut 1/1
Co daje: Odporność na 3 pociski w 1 rundzie.
Tylko ma neutralizować wszystkie pociski, nawet z itemów awp/scaut 1/1
d0naciak
09.02.2013
Tylko z tego co mi wiadomo tak szybko nie zneutralizujesz pocisków, bo u mnie to przykładowo ten item w ogóle nie działał
Trzeba też edytować silnik
Trzeba też edytować silnik
600068594
09.02.2013
Właśnie ja mam tak, że odbija zwykłe pociski, a te z awp/scaut nie. Myślałem, że to jest błąd w kodzie. No trudno, do zamknięcia.
d0naciak
09.02.2013
Znaczy właśnie o to mi chodzi ze ze skilli dodatkowych obrażeń nie usunie, ale nie poddawaj się Można przecież spróbować, podaj silnik a ja coś może wskóram
600068594
09.02.2013
Silnika nie udostępnię. A odbijanie pocisków wchodzi w grę czy też silnik do edycji?
d0naciak
09.02.2013
to mogę Ci powiedzieć co masz zrobić.
Mam nadzieję że używasz CodModa nowego Ok, znajdz public ZadajOrbazenia i zamien go na
Skompiluj silnik, i dodaj na serwer.
Tutaj masz kod do perku który właśnie odbija wszelkie obrazenia
Mam nadzieję że używasz CodModa nowego Ok, znajdz public ZadajOrbazenia i zamien go na
public ZadajObrazenia(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji, byt_uszkadzajacy, dodatkowe_flagi) ExecuteHamB(Ham_TakeDamage, ofiara, byt_uszkadzajacy, atakujacy, obrazenia+PobierzInteligencje(atakujacy, 1, 1, 1)*czynnik_inteligencji, (1<<31) | dodatkowe_flagi);
Skompiluj silnik, i dodaj na serwer.
Tutaj masz kod do perku który właśnie odbija wszelkie obrazenia
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> new bool:g_bHasItem[33]; new const g_szName[] = "Notatki Kapitana"; new const g_szDesc[] = "Odbijasz wszelkie pociski"; public plugin_init() { register_plugin(g_szName, "1.0", "d0n tHe Pr0oo") cod_register_perk(g_szName, g_szDesc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage"); } public cod_perk_enabled(id) g_bHasItem[id] = true; public cod_perk_disabled(id) g_bHasItem[id] = false; public fwTakeDamage(iVictim, iEnt, iAttacker, Float:fDamage, iDamageBits) { if(!is_user_connected(iAttacker) || !g_bHasItem[iVictim]) return HAM_IGNORED; if(iDamageBits & DMG_CODSKILL || iDamageBits & (1<<1) || iDamageBits & (1<<24)) return HAM_SUPERCEDE; return HAM_IGNORED; }
Ana
04.11.2014
Hej, Przepraszam że odświeżam ale mam taki problem, że jak chce skompilować silnik to mi wyskakuje błąd w poprawianej linijce
radim
04.11.2014
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL