←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prośba o klase Rusher

Locked

Pysi0's Photo Pysi0 09.02.2013

Tak jak w temacie proszę o klase Rusher i aby mial :
Zycie 0
Wytrzymalosc 0
Inteligencja 0
Kondycja 55
Broń : m3
Opis : Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !!
Quote

  • +
  • -
cherriEE's Photo cherriEE 09.02.2013

Co to znaczy szybki? Zrobię, jak mi podasz szybkość w "units/second" "velocity"
Quote

Pysi0's Photo Pysi0 09.02.2013

Jest szybki - to ma odniesienei do tej 55 kondycji dlatego w opis dalem ze jest szybki ze tak duzo kondycji ma , a zrobic tej klasie tylko tzreba to 3s niewidzialnosci co runde
Quote

  • +
  • -
cherriEE's Photo cherriEE 09.02.2013

Jeszcze jedno pytanie, ma uruchamiać niewidkę na 3s po kliknięciu " e " ? Bo na początek rundy, to trochę bez sensu ^.-
Quote

  • +
  • -
glut's Photo glut 09.02.2013

@UP czytanie ze zrozumieniem

@TOPIC

proszę

Attached Files

Quote

  • +
  • -
d0naciak's Photo d0naciak 09.02.2013

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>

new bool:g_bHasClass[33];

new const g_szName[] = "Rusher";
new const g_szDesc[] = "Jest szybki i ma 3s niewidzialnosci co runde !";
new const g_iWeapons = 1<<CSW_M3;
new const g_iStatistics[] = {0, 55, 0, 0};



public plugin_init()
{
	register_plugin(g_szName, "1.0", "d0n tHe Pr0oo")
	
	cod_register_class(g_szName, g_szDesc, g_iWeapons, g_iStatistics[0], g_iStatistics[1], g_iStatistics[2], g_iStatistics[3]);
	register_logevent("RoundStarted", 2, "1=Round_Start")  
}

public cod_class_enabled(id)
	g_bHasClass[id] = true;
	
public cod_class_disabled(id)
{
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255);
	g_bHasClass[id] = false;
}
	
public RoundStarted()
{
	for(new i = 1; i <= get_maxplayers() && is_user_alive(i) && g_bHasClass[i]; i++)
	{
		set_user_rendering(i, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 0);
		set_task(3.0, "RenderNone", i);
	}
}

public RenderNone(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bHasClass[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, 255);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Hue Hue xD

@edit Glucie ;(
Edited by d0n tHe Pr0oo, 09.02.2013 21:53.
Quote

Gość_21977_* 10.02.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked