Operacje na granatach
Fili:P
08.02.2013
1. Jak pobrać miejsce wylądowania granatu ?
2. Jak zablokować efekt ( wybuch, dym, oślepienie ) ?
2. Jak zablokować efekt ( wybuch, dym, oślepienie ) ?
Cypis'
08.02.2013
1. darkgl gdzieś stock'a/plugin na to zrobił
2. darkgl lub diablix
Jak znajde to ci tu dam
@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:
Edited by Cypis', 08.02.2013 19:54.
2. darkgl lub diablix
Jak znajde to ci tu dam
@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:
public grenade_throw(id, ent, wid)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(wid == CSW_HEGRENADE)
{
set_pev(ent, pev_dmgtime, pev(ent, pev_dmgtime) + wartosc_wydluzenia_czasu);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Edited by Cypis', 08.02.2013 19:54.
JabLuszko
09.02.2013
To ładnie wyjaśnia działanie SG - Smoke events? - AlliedModders jakbyś jednak chciał coś innego łapać.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.
Edited by JabLuszko, 09.02.2013 15:10.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.
public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))
Edited by JabLuszko, 09.02.2013 15:10.