←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Operacje na granatach

  • +
  • -
Fili:P's Photo Fili:P 08.02.2013

1. Jak pobrać miejsce wylądowania granatu ?
2. Jak zablokować efekt ( wybuch, dym, oślepienie ) ?
Quote

  • +
  • -
Cypis''s Photo Cypis' 08.02.2013

1. darkgl gdzieś stock'a/plugin na to zrobił
2. darkgl lub diablix

Jak znajde to ci tu dam

@edit
1. http://forums.allied...ad.php?t=176424
2. Ja kiedyś stosowałem taki sposób:

public grenade_throw(id, ent, wid)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;


if(wid == CSW_HEGRENADE)
{
set_pev(ent, pev_dmgtime, pev(ent, pev_dmgtime) + wartosc_wydluzenia_czasu);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


Edited by Cypis', 08.02.2013 19:54.
Quote

  • +
  • -
Fili:P's Photo Fili:P 09.02.2013

Chciałbym całkowicie usunąc granat, który wyląduje i jego efekt
Quote

  • +
  • -
JabLuszko's Photo JabLuszko 09.02.2013

To ładnie wyjaśnia działanie SG - Smoke events? - AlliedModders jakbyś jednak chciał coś innego łapać.
Co do usuwania granatów to złap odpowiedni FM_EmitSound i remove_entity na tym.


public forward_emitsound(entity, channel, const sound[]) {
if(equal(sound,"weapons/sg_explode.wav"))

Edited by JabLuszko, 09.02.2013 15:10.
Quote

  • +
  • -
MarWit's Photo MarWit 09.02.2013

Albo w thinku granata usuń byt i zablokuj wykonanie funkcji.
Quote