←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o klase Piszczek

Greyus's Photo Greyus 08.02.2013

Wiam.
Proszę o klase piszczek.
Inteligencja:20
Zdrowie:180
wytrzymałośc:10
Kondycja:100
Opis Ma M3 i 1/6 z niego 3 skoki w powietrzu

Pozdrawiam Greyus . z góry dziękuje
Quote

  • +
  • -
he1st's Photo he1st 08.02.2013

Psze

Attached Files

Quote

play12's Photo play12 08.02.2013

Klasa robiona w generatorze i ma 1.6 ze wszystkich broni poprawiam.

Proszę :

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define DMG_BULLET (1<<1)
	   
new const nazwa[]   = "piszczek";
new const opis[]    = "Ma M3 i 1/6 z niego 3 skoki w powietrzu";
new const bronie    = (1<<CSW_M3);
new const zdrowie   = 180;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 10;
   
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Play");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");  
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
  return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
  skoki[id]--;
  new Float:velocity[3];
  pev(id, pev_velocity,velocity);
  velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
  set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
  skoki[id] = 3;
return FMRES_IGNORED;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	    if(!is_user_connected(idattacker))
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(!ma_klase[idattacker])
			    return HAM_IGNORED;
	   
	    if(damagebits & DMG_BULLET)
	    {
			    new weapon = get_user_weapon(idattacker);
			   
			    if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
					    cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					   
	    }
	   
	    return HAM_IGNORED;
}
Quote