Jak przerobic klase
tadek
07.02.2013
Witam . Jestem tu nowy i nie wiem czy to dobry dział . Chciałbym się dowiedzieć jak mogę przerobić klasę tzn. zeby scout miał 1/1 a ak47 1/8 ? . Klasę robiłem w Generatorze amxx . Proszę o szybką odpowiedź
Moje gg: 46177484
Moje gg: 46177484
koong
10.02.2013
Jak Zrobiłeś scouta 1/1 to w sma klasy na dole masz
to pod
Dopisz
Pokaże całość
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }
to pod
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Dopisz
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
Pokaże całość
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!(damagebits & DMG_BULLET)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; }