←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Jak przerobic klase

  • +
  • -
tadek - zdjęcie tadek 07.02.2013

Witam . Jestem tu nowy i nie wiem czy to dobry dział . Chciałbym się dowiedzieć jak mogę przerobić klasę tzn. zeby scout miał 1/1 a ak47 1/8 ? . Klasę robiłem w Generatorze amxx . Proszę o szybką odpowiedź



Moje gg: 46177484
Odpowiedz

  • +
  • -
koong - zdjęcie koong 10.02.2013

Jak Zrobiłeś scouta 1/1 to w sma klasy na dole masz

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & DMG_BULLET))
  return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

to pod
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Dopisz
f(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

Pokaże całość
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
  return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
  return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
  return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AK47 && random_num(1,8) == 1)
  cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Odpowiedz