←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Perk
[ROZWIĄZANE] Prosba o 2 Perki m.i.n "S...

Zablokowany

Yakashi - zdjęcie Yakashi 06.02.2013

nazwa = "Szpieg"
opis = "Na nożu jest niewidoczny"
bronie = Deagle
zdrowie = 50
kondycja = 40
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0

A druga klasa ..
Gdy nacisniemy "e" odrzuca od siebie wszystkich wrogow
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 06.02.2013

Sprawdz perk szpieg :

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const perk_name[] = "Szpieg";
new const perk_desc[] = "Jestes niewidzialny na nozu."
new ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Play");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
  
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_perk[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_perk[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_perk[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0);
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Ps. to ma być perk czy klasa ? jak klasa to łap :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
	   
new const nazwa[]   = "Szpieg";
new const opis[]    = "Na nozu jestes niewidzialny";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	 ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
  return;
if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
else
{
  set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

Użytkownik play12 edytował ten post 06.02.2013 20:04
Odpowiedz

Yakashi - zdjęcie Yakashi 06.02.2013

ok juz mam.. jeszcze czekam na drugie
Odpowiedz

play12 - zdjęcie play12 06.02.2013

ale to ma być klasa czy perk ? to 2.
Odpowiedz

Yakashi - zdjęcie Yakashi 06.02.2013

perk
Odpowiedz

Yakashi - zdjęcie Yakashi 08.02.2013

ma ktos kod na perk drugi badz ma pomysl jak to zrobic ?
Odpowiedz

Yakashi - zdjęcie Yakashi 14.02.2013

// do zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 15.02.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany