[ROZWIĄZANE] Prosba o 2 Perki m.i.n "S...
Yakashi 06.02.2013
nazwa = "Szpieg"
opis = "Na nożu jest niewidoczny"
bronie = Deagle
zdrowie = 50
kondycja = 40
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
A druga klasa ..
Gdy nacisniemy "e" odrzuca od siebie wszystkich wrogow
opis = "Na nożu jest niewidoczny"
bronie = Deagle
zdrowie = 50
kondycja = 40
inteligencja = 0
wytrzymalosc = 0
A druga klasa ..
Gdy nacisniemy "e" odrzuca od siebie wszystkich wrogow
play12 06.02.2013
Sprawdz perk szpieg :
Ps. to ma być perk czy klasa ? jak klasa to łap :
Użytkownik play12 edytował ten post 06.02.2013 20:04
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const perk_name[] = "Szpieg"; new const perk_desc[] = "Jestes niewidzialny na nozu." new ma_perk[33]; public plugin_init() { register_plugin(perk_name, "1.0", "Play"); cod_register_perk(perk_name, perk_desc); } public cod_perk_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); ma_perk[id] = true; } public cod_perk_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_perk[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_perk[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 3); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_perk[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */ /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Ps. to ma być perk czy klasa ? jak klasa to łap :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> new const nazwa[] = "Szpieg"; new const opis[] = "Na nozu jestes niewidzialny"; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 40; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } }
Użytkownik play12 edytował ten post 06.02.2013 20:04
Kawon
15.02.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL