Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ROZWIĄZANE] Dźwięk podczas zabicia graczaBf2


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Luker12

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 05.02.2013 13:42

Czy jest możliwość dorobienia funkcji do BF2, bądź osobnego pluginu, który "podczas gdy zabijemy" jakiegoś gracza odgrywa dźwięk typu "Tango Down". Słyszalny tylko dla nas.
  • +
  • -
  • 0

Zagrajcie w Klondike


#2 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.02.2013 13:46

Proszę

#include <amxmodx>
new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki .wav
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);

if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "spk %s",muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.wav",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#3 Luker12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 05.02.2013 13:48

Hmmm czy przy MP3 ta sama funkcja?
  • +
  • -
  • 0

Zagrajcie w Klondike


#4 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.02.2013 14:01

sprawdź

#include <amxmodx>

new const muzyka[]={"misc/dzwiek.mp3"}//Tutaj daj sciezke do pliku

public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}

public Death(){
new zabojca = read_data(1);

if(is_user_connected(zabojca))
play_sound(zabojca,muzyka)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}
stock play_sound(index, const dzwiek[])
{
if(contain(dzwiek, ".mp3") != -1)
{
new soundform[64]
format(soundform, 63, "sound/%s", dzwiek)
client_cmd(index, "mp3 play %s", soundform)
}
else
client_cmd(index, "spk %s", dzwiek)
}

  • +
  • -
  • 1

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#5 Luker12

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:99
  • GG:
  • Lokalizacja:Nie musisz wiedzieć
Offline

Napisano 05.02.2013 14:07

Niestety,teraz nawet plik się nie chcę ściągnąć.
  • +
  • -
  • 0

Zagrajcie w Klondike


#6 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 05.02.2013 14:28

Sprawdź to

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new const muzyka[]={"misc/dzwiek"}//Tutaj daj sciezke do pliku bez koncowki
public plugin_init() {
register_plugin("Dzwiek po zabiciu", "1.0", "glut1997");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new zabojca = read_data(1);

if(is_user_connected(zabojca))
client_cmd(zabojca, "mp3 play sound/%s",muzyka) //linijka mp3
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new mzk[sizeof(muzyka)]
format(mzk,sizeof(muzyka)-1,"%s.mp3",muzyka)
precache_sound(muzyka)
}

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#7 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 05.02.2013 14:34

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <amxmisc>



#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "glut1997"



new const g_MusicPath[] = "sound/misc/dzwiek.mp3";



public plugin_init(){

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

	register_event("DeathMsg", "PlayerKilled", "a");

}

public plugin_precache(){

	precache_generic(g_MusicPath);

}

public PlayerKiller(){

	new g_Killer = read_data(1);

	

	if(is_user_connected(g_Killer)){

		client_cmd(g_Killer , "mp3 play %s", g_MusicPath);

	}

}

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#8 MarWit

    The Chosen One

  • Przyjaciel

Reputacja: 843
Czempion

  • Postów:1 485
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bystrzyca
Offline

Napisano 05.02.2013 15:25

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
  • +
  • -
  • 0

marwit-0.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych