←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
Monety w Hud po zabiciu

  • +
  • -
RxRow - zdjęcie RxRow 02.02.2013

Jak zrobić, gdy się dednię, to żeby u innych graczy w Hud widać ile mają monet?
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 02.02.2013

Nad
plugin_init()


dodaj

native cod_get_user_coins(id)


W

public PokazInformacje(id)
{


znajdź

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;


i zamień na

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new monety = cod_get_user_coins(target)


Tą linie

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]);


zmieniasz na

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]],monety);


I gotowe :)

//EDIT
był mały bląd w kodzie teraz poprawione :)
Użytkownik glut1997 edytował ten post 03.02.2013 12:33
Odpowiedz

eMeZz - zdjęcie eMeZz 02.02.2013

mi działa :D
dzięki dam ci + :P
Odpowiedz

  • +
  • -
RxRow - zdjęcie RxRow 02.02.2013

u mnie nie działa, nie pokazuje ilość monet.
Mój set_hudmessage:

ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa: %s^nDoswiadczenie: %0.1f%%^nPoziom: %i^nPerk: %s^nZdrowie: %i^nMonety: %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target), monety);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 02.02.2013

Daj całe sma :)
Odpowiedz

  • +
  • -
RxRow - zdjęcie RxRow 03.02.2013

a dało by radę bez .sma?
Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 03.02.2013

daj cały

public PokazInformacje(id)
{
Odpowiedz

  • +
  • -
RxRow - zdjęcie RxRow 03.02.2013


public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie: %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target));
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: Podkarpacki-skill.pl]^n^n[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Zdrowie: %i]",

nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id],

nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}

Odpowiedz

  • +
  • -
glut - zdjęcie glut 03.02.2013

zamień na

public PokazInformacje(id)
{
id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE;

if(!is_user_connected(id))
{
remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_alive(id))
{
new target = pev(id, pev_iuser2);

if(!target)
return PLUGIN_CONTINUE;

new monety = cod_get_user_coins(target)

new ileMa = doswiadczenie_gracza[target],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %0.1f%%^nPoziom : %i^nPerk : %s^nZdrowie: %i^nMonety : %i", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fProcent, poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]], get_user_health(target),monety);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1)
new Float:fProcent = 0.0;
fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0;

set_hudmessage(0, 255, 255, 0.6, 0.1, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Forum: Podkarpacki-skill.pl]^n^n[Klasa: %s]^n[Doswiadczenie: %0.1f%%]^n[Poziom: %i]^n[Perk: %s]^n[Zdrowie: %i]",

nazwy_klas[klasa_gracza[id]], fProcent, poziom_gracza[id],

nazwy_perkow[perk_gracza[id]],get_user_health(id));

return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz