←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] prehtink i posthink

Locked

wheypro's Photo wheypro 30.01.2013

Czym się rózni prethink od posthinka? Kiedy tego używamy i do czego to służy?
Czym się różni "Typ: stock" od "Typ: Natywny"
Słyszałem że natywy odwołują sie do innych pluginów, wie ktoś jak z tego korzystać?
Quote

  • +
  • -
ToRRent's Photo ToRRent 30.01.2013

Prethink wykonywany jest chyba tyle razy co klatek na sekunde, a postthink kiedy wykonamy jakas akcje ale nie jestem pewny

Natyw to rodzaj stocka dzięki ktoremu bedziesz mogl wykonac ta funkcje w zewnetrznym pluginie.

Wysłane z Samsunga Galaxy GT-I5510
Quote

wheypro's Photo wheypro 30.01.2013

a jakiś przykład użycia?, widziałem jakiś tutorial "Kliknięcie guzika w prethinku". Oczywiscie nikt nie napisał czym jest prethink i nic z tego tuturiala nie wiadomo... :mur:
Quote

  • +
  • -
speedkill's Photo speedkill 30.01.2013

https://forums.allie...ad.php?t=187153
http://amxx.pl/topic/20034-natywy/

Stock jest to funkcja, która najczęściej będzie zwracać jakąś wartość. Stock może być używany tylko w pluginie, w którym jest stworzony, a przez natywy możemy odwołać się do pluginu poprzez inny plugin.
Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 30.01.2013

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go nie użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.
Edited by radim, 30.01.2013 19:49.
Quote

  • +
  • -
Jak się nazwać's Photo Jak się nazwać 30.01.2013

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

No chyba nie? Tak się dzieje kiedy stworzymy stocka a nie użyjemy go, gdy użyjemy jest normalnie sprawdzany.
Quote

  • +
  • -
MarWit's Photo MarWit 30.01.2013

PreThink / PostThink są wykonywane co klatkę renderowania fizyki gracza, gdzie kolejno PreThink jest wykonany przed wykonaniem obliczeń, a PostThink po .
radim" data-cid="508620" data-time="1359556846">

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

A czemuż to miały by się pojawić? Forward PreThink'a to zwykła funkcja wykonywaną przez 'referencje' ( myślę, że można to tak nazwać, patrząc na działanie tego VM'a ) .
Quote

  • +
  • -
radim's Photo radim 30.01.2013

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

No chyba nie? Tak się dzieje kiedy stworzymy stocka a nie użyjemy go, gdy użyjemy jest normalnie sprawdzany.

PreThink / PostThink są wykonywane co klatkę renderowania fizyki gracza, gdzie kolejno PreThink jest wykonany przed wykonaniem obliczeń, a PostThink po .

Dodam, że gdy stowrzymy socka a go użyjemy, to przy kompilacji nie wyskoczą nam żadne errory/warinigni dotyczącego tego stocka.

A czemuż to miały by się pojawić? Forward PreThink'a to zwykła funkcja wykonywaną przez 'referencje' ( myślę, że można to tak nazwać, patrząc na działanie tego VM'a ) .


To miałem na myśli tylko ucieło mi gdzieś monosylabę "nie" przed "użyjemy". Już poprawione ; ))
Edited by radim, 30.01.2013 19:50.
Quote

Gość_21977_* 10.02.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Posted Image raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Quote
Locked