Problem Cod (Awanse)
koong
25.01.2013
Mam problem, otóż w QTM CodMod.sma pododawałem wszystko jak trzeba według tego poradnika >> http://amxx.pl/topic...63-awanse-klas/ compiluje i wszystko pięknie się skapilowało wrzuciłem na serwer i można wybrać do gry tylko klasy zwykłe i premium a awanse nawet się nie wyświetlają, gdy wpisze /klasy to w opisach są
Co jest nie tak?
Co jest nie tak?
0
Vasto_Lorde
25.01.2013
Bo awanse odblokowują się po wbiciu danego levela który ustawiłeś w klasie. Wszystko jest tak jak być powinno.
SlajD. 25.01.2013
Powiedzmy ze awans masz od 40 lvla na np snajperze . Po wbiciu 40 lvl pojawi ci sie np PRO Snajper . Po to to widac w /klasy zeby garcze mogli sobi zoabczyc co dalsza klasa ma na innym awansie za dodatek !
koong
25.01.2013
Dobra, dobra to już wiem jak działa , tyle że klasy mają dziwne błędy robiłem w klasie eliminator rozrzutu a ma eliminator i moduł odrzutowy. itp takie głupie. i Lvl i ranga klasy sie sie nie zapisuje np awansowalem na elitarnego snajpera wyjde z serwera wejde i mam ten sam lvl tylko na klasie Snajper, a czasami w ogóle lvl się nie zapisuje
ale dzięki panowie Macie po "+"
Edited by koong, 25.01.2013 22:51.
ale dzięki panowie Macie po "+"
Edited by koong, 25.01.2013 22:51.
SlajD. 26.01.2013
klasy sa zle napisane i to dlatego maja inne dodatki , a co do resetu lvli moze to psuc jak plugin , w moim wypadku byly to frakcje
koong
26.01.2013
SlajD ja nie mam wgranych Frakcji
Piro mam chyba ustawiony zapis na nick ale zaraz sprawdzę.
macie"+"
Piro mam chyba ustawiony zapis na nick ale zaraz sprawdzę.
macie"+"
koong
26.01.2013
no tak jak mówiłem mam zapis na nick tyle że problem leży w tym klasa awansuje po wbiciu 50 lvla
Gram Snajperem i wbiłem 52 lvl tak jak na zdjęciu niżej.
gdy wpiszę /klasa to na snajperze dalej mam 1 lvl,
a przy wybieraniu klas nie ma wyświetlonych klas Profesjonalny, Elitarny, Kozacki
i gdy wyjdę z serwera i wejdę to nie mogę ich wybrać..
dodam, że jak jakąś klasa wbije lvl poniżej 50 to lvl sie zapisuje
SlajD albo ktoś ogarnięty coś poradzi?
Gram Snajperem i wbiłem 52 lvl tak jak na zdjęciu niżej.
gdy wpiszę /klasa to na snajperze dalej mam 1 lvl,
a przy wybieraniu klas nie ma wyświetlonych klas Profesjonalny, Elitarny, Kozacki
i gdy wyjdę z serwera i wejdę to nie mogę ich wybrać..
dodam, że jak jakąś klasa wbije lvl poniżej 50 to lvl sie zapisuje
SlajD albo ktoś ogarnięty coś poradzi?
Piro_0 26.01.2013
W sma tej twojej klasy (po awansie)
cod_registpowinien wyglądać tak.
cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 52, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
koong
26.01.2013
.sma klasy według mnie dobre jest.
no i o co może chodzić?
Edited by koong, 26.01.2013 15:08.
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper"; new const opis[] = "200 procent obrazen z AWP(+inteligencja), 1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z noza(PPM)"; new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP; new const zdrowie = 35; new const kondycja = 35; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 10; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_advance(cod_get_classid("Snajper"), 50, nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_AWP) cod_inflict_damage(idattacker, this, damage*0.5, 0.5, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
no i o co może chodzić?
Edited by koong, 26.01.2013 15:08.
koong
26.01.2013
Też nie działa ;(
@@ edit//
Już naprawiłem można zamknąć.
Edited by koong, 26.01.2013 16:44.
@@ edit//
Już naprawiłem można zamknąć.
Edited by koong, 26.01.2013 16:44.