Chcę wywołać jakieś działanie,gdy rozpoczyna się 'buy time'(respawn po zakończeniu rundy,przed dzwiękiem 'ok let's go' itp.)Jaki register_event do tego pasuje?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wywołanie działania w czasie 'buy time'
Temat rozp.
Willson
, 21.01.2013 21:52
2 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 21.01.2013 21:52
#2
Napisano 21.01.2013 22:52
Buytime czy freezetime?
register_event("HLTV", "funkcja", "a", "1=0", "2=0")
register_event("HLTV", "funkcja", "a", "1=0", "2=0")
#3 Gość_21977_*
Napisano 22.01.2013 03:24
Zarejestruj dokonanie Spawnu graczy, np. przy pomocy kanapki z szynką
Koniec FreezeTime, bo chyba o ten event tutaj chodziło, wychwycisz poprzez globalny log
Po bardziej szczegółowe informacje odsyłam do mojego poradnika
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnSpawn", 1);
public OnSpawn(id){
// spawnowania gracza id wraz ze skryptami postspawnowymi dobiegły końca
]
Koniec FreezeTime, bo chyba o ten event tutaj chodziło, wychwycisz poprzez globalny log
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");
public roundStart(){
// Go! Go! Go!
}
Po bardziej szczegółowe informacje odsyłam do mojego poradnika
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych