Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wywołanie działania w czasie 'buy time'


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Willson

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:74
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 21.01.2013 21:52

Chcę wywołać jakieś działanie,gdy rozpoczyna się 'buy time'(respawn po zakończeniu rundy,przed dzwiękiem 'ok let's go' itp.)Jaki register_event do tego pasuje?
  • +
  • -
  • 0

#2 Filip1512

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 136
Zaawansowany

  • Postów:641
  • Steam:steam
  • Imię:Filip
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 21.01.2013 22:52

Buytime czy freezetime?

register_event("HLTV", "funkcja", "a", "1=0", "2=0")
  • +
  • -
  • 0
Filip / `NN
Wymuszanie rate'ów co spawna - update v2.1!

#3 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 22.01.2013 03:24

Zarejestruj dokonanie Spawnu graczy, np. przy pomocy kanapki z szynką
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnSpawn", 1);

public OnSpawn(id){
// spawnowania gracza id wraz ze skryptami postspawnowymi dobiegły końca
]


Koniec FreezeTime, bo chyba o ten event tutaj chodziło, wychwycisz poprzez globalny log
register_logevent("roundStart", 2, "1=Round_Start");

public roundStart(){
// Go! Go! Go!
}


Po bardziej szczegółowe informacje odsyłam do mojego poradnika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych