←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Modyfikacja
edycja data/lang

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 21.01.2013

Witam,

Mam pytanie czy da się kolorowo pisać w tym pliku np. nastepna mapa to de_dust2 tylko że na zielono czy niebiesko :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Jak się nazwać - zdjęcie Jak się nazwać 21.01.2013

Jeżeli w pluginie zmienisz print_chat na colorchat to oczywiście, możesz używać ^4 - zielony ^3 - kolor drużyny ^1 - żółty
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 21.01.2013

który plugin za to odpowiada bo chyba nie ad_manager - advertisements :)
Użytkownik Reebok edytował ten post 21.01.2013 21:55
Odpowiedz

  • +
  • -
`mSk. - zdjęcie `mSk. 21.01.2013

nextmap.amxx

Linijka:

client_print(0, print_chat, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)


Edit.
Wiem, mam na myśli, że ten plugin za to odpowiada ;>
Użytkownik `mSk. edytował ten post 21.01.2013 22:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 21.01.2013

nextmap.sma(88) : error 017: undefined symbol "color_chat"
nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect
nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect
nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect
nextmap.sma(88) : warning 215: expression has no effect
nextmap.sma(88) : error 001: expected token: ";", but found ")"
nextmap.sma(88) : error 029: invalid expression, assumed zero
nextmap.sma(88) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.
Done.

wie ktoś ocb :P
Użytkownik Kawon edytował ten post 21.01.2013 23:21
Odpowiedz

  • +
  • -
`mSk. - zdjęcie `mSk. 21.01.2013

Źle dodajesz ColorChat. Najpierw dodaj bibliotekę:

#include <ColorChat>


A potem tą linijkę:

client_print(0, print_chat, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)


zmień na:

ColorChat(0, GREEN, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)


I daj sobie jaki chcesz kolor, teraz jest zielony.
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 21.01.2013

zrobilem po twojemu i nie da sie skompilować ;s
Użytkownik Reebok edytował ten post 21.01.2013 22:44
Odpowiedz

  • +
  • -
`mSk. - zdjęcie `mSk. 21.01.2013

Ja tak zrobiłem i nie ma problemów z kompilacją, masz w załączniku :)

Jak chcesz inny kolor to zmień to pogrubione na jaki chcesz:

ColorChat(0, GREEN, "%L %s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)

Załączone pliki


Użytkownik `mSk. edytował ten post 21.01.2013 22:50
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 21.01.2013

dzięki ci wielkie, u cb sie dało skompilowac :P

a mam pytanko do tego czy da sie np 2 kolory użyć w tej jednej linijce?? np. nastepna mapa na zielono a de_dust2 na kolor teamu :)
Odpowiedz

  • +
  • -
Kawon - zdjęcie Kawon 21.01.2013

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum

AMX Mod X > Pytania

do

Scripting AMXX > Pluginy
Odpowiedz

Tytanowy - zdjęcie Tytanowy 21.01.2013

Trzymaj
ColorChat(0, GREEN, "%L ^x03%s", LANG_PLAYER, "NEXT_MAP", name)
Cała linijka będzie na zielono, lecz przy "^x03" dalszy tekst zmieni się na kolor teamu.^x01 - zolty^x02 - chyba czerwony^x03 - kolor teamu^x04 - zielony

Załączone pliki


Użytkownik Tytanowy edytował ten post 21.01.2013 23:36
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 22.01.2013

okej dzięki :)

jesio mam problem z tym:

ColorChat(id, GREEN, "** %L", ^id, "YOUR_RANK_IS", iRankPos, iRankMax, izStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HITS], fEff, fAcc)

tu mam cały tekst na zielono - twój ranking wynosi 13 na 17 blablabla a chcialbym właśnie mieć: twój ranking wynosi - na zielono, 13 na 17 - np na kolor teamu

da rade coś zrobic? :D
Użytkownik Reebok edytował ten post 22.01.2013 14:31
Odpowiedz

Tytanowy - zdjęcie Tytanowy 22.01.2013

Hmmm, nie jestem pewien, ale chyba nie da rady tak zrobić, ponieważ w pliku data/lang/statsx.txt jest to określone jasno jako jedno pełne zdanie
YOUR_RANK_IS = Your rank is %d of %d with %d kill(s), %d hit(s), %0.2f%% eff.
Musiałbyś podzielić na dwie części czyli np zrobić tak ( oczywiście w data lang )

Twoj_Rank: Your rank is %d of // To na kolor zielony
Twoj_Ranks: %d with %d kill(s), %d hit(s), %0.2f%% eff. // to na kolor teamu

Wtedy by to wyglądało chyba tak:
ColorChat(id, GREEN, "** %L %L", ^id, "Twoj_Rank", "Twoj_Ranks", iRankPos, iRankMax, izStats[STATS_KILLS], izStats[STATS_HITS], fEff, ^x03fAcc)

Nie jestem pewien, ale możesz spróbować.
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 22.01.2013

dobra to nie będę się bawił bo to pierdoły są :)

a wiedziałbyś jak zrobić w okienku top15, trzy pierwsze miejsca na zielono i na samej górze zabójstwa, zginięcia, acc eff itd np na czerwony ? :)
Użytkownik Reebok edytował ten post 22.01.2013 14:43
Odpowiedz

Tytanowy - zdjęcie Tytanowy 22.01.2013

http://amxx.pl/topic...problem-statsx/Kolory zmieniasz wedle swojego uznania.
Użytkownik Tytanowy edytował ten post 22.01.2013 14:46
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 22.01.2013

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "** Bomba pierdolnie za %d sekund", g_c4timer);

zrobiłbyś tak żeby licznik do bomby był ustawiony w lewym górnym rogu ekranu bo teraz jest na samym dole?:P
Odpowiedz

Tytanowy - zdjęcie Tytanowy 22.01.2013

Jeżeli podasz mi całość, co odpowiada za wyświetlanie tej wiadomości na dole, to zrobię to, na razie z tego co mi dałeś nie mogę tego zmienić ;P
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 22.01.2013

/* 
Bomb Countdown HUD Timer v0.2 by SAMURAI

    * Plugin Details
With this plugin enabled, you can see an colored Hud Message with the c4 time left, until explode
Remeber : if until explode remains less than 8 seconds, hudmessage color will be red, if > 7 will be yellow and > 13 will be green.

    * Required Modules:
- CSX

* Credits:
- Emp` for various indicates
- Alka for full tests

    * Changelog
- Fixed Events problems
- Pcvars
- Fixed any bug on plugin

*/


#include
#include

#define PLUGIN "Bomb Countdown HUD Timer"
#define VERSION "0.2"
#define AUTHOR "SAMURAI"

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;


public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);

    pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

    register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
    register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
    register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

    g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
    b_planted = false;
}

public endRound()
{
    g_c4timer = -1;
    remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
    b_planted = true;
    g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
    dispTime()
    set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }

}

public bomb_explode()
{
    if(b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        b_planted = false;
    }
    
}

public dispTime()
{
    if(!b_planted)
    {
        remove_task(652450);
        return;
    }


    if(g_c4timer >= 0)
    {
        if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        else set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

        ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "** C4 wybuchnie za %d ", g_c4timer);

        --g_c4timer;
    }

}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

sebul (22.01.2013 15:32):
Kodu pluginów umieszczaj w tagach bbcode.

Użytkownik sebul edytował ten post 22.01.2013 15:32
Odpowiedz

Tytanowy - zdjęcie Tytanowy 22.01.2013

if(g_c4timer > 13) set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, -50.0, 50.0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        else if(g_c4timer > 7) set_hudmessage(0, 150, 0, -50.0, 50.0, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
        else set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, -50.0, 50, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);

Chyba będzie tak, jeżeli coś źle, daj znać.
Odpowiedz

  • +
  • -
Reebok - zdjęcie Reebok 22.01.2013

do 13 sekundy jest na samej górze na srodku, jak jest niżej niż 13 w lewym dolnym rogu na sekunde i całkiem znika :D
Odpowiedz