Prośba o 1 klasy m.in Zakamuflowany
Cody37
19.01.2013
Zakamuflowany
Zdro:60
Inta:0
Wytrz:0
Kond:50
Broń:noz i Deagl.
Opis:Ma 250 grawitacji.Na nozu widocznosc 0.Ma 1/3 z noza.
Zdro:60
Inta:0
Wytrz:0
Kond:50
Broń:noz i Deagl.
Opis:Ma 250 grawitacji.Na nozu widocznosc 0.Ma 1/3 z noza.
Eris.
19.01.2013
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "Zakamuflowany"; new const opis[] = "Ma 250 grawitacji.Na nozu widocznosc 0.Ma 1/3 z noza. "; new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 60; new const kondycja = 50; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ostatnio_prawym[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_knife", "fwPrimaryAttack_JedenCios"); RegisterHam(Ham_Weapon_SecondaryAttack, "weapon_knife", "fwSecondaryAttack_JedenCios"); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 250.0/800.0); } public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker) { if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE && ostatnio_prawym[id]) { cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE); SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 3)); return HAM_HANDLED; } return HAM_IGNORED; } public fwPrimaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 3; } public fwSecondaryAttack_JedenCios(ent) { new id = pev(ent, pev_owner); ostatnio_prawym[id] = 3; }
Mam nadzieję, że działa.
Eris.
19.01.2013
Popraw nazwę na :
codclass_zakamuflowany
I masz już gotowy plik na CoD'a. Wystarczy wrzucić i powinna działać!
Edit:
Masz tu już gotowy plik ----> http://amxx.pl/kompi...ass_myclass.sma
Edited by ^^Asia, 19.01.2013 12:46.
codclass_zakamuflowany
I masz już gotowy plik na CoD'a. Wystarczy wrzucić i powinna działać!
Edit:
Masz tu już gotowy plik ----> http://amxx.pl/kompi...ass_myclass.sma
Edited by ^^Asia, 19.01.2013 12:46.
Eris.
19.01.2013
Masz tu już gotowy plik ----> http://amxx.pl/kompi...ass_myclass.sma
Jak pobierzesz to zmień tam z:
myclass na zakamuflowany
Edited by ^^Asia, 19.01.2013 12:47.
Jak pobierzesz to zmień tam z:
myclass na zakamuflowany
Edited by ^^Asia, 19.01.2013 12:47.
Vezkin 19.01.2013
VIP.SMA wrzuć do scripting i skompiluj w generatorze amxx . Wgraj vip.amxx do plugins i dopisz do plugins.ini "vip.amxx"
Vezkin 19.01.2013
Zara poprawie na premium twoją klase , jaka ma być flaga?
Tak look na mój profil
Tak look na mój profil
Vezkin 19.01.2013
To niżej masz napisane pobierz plugin i to naciskasz ;x
Dobra Sory Mój Błąd Źle Edytowałem
Poprawiona Wersja Łap
Edited by Vezkin, 19.01.2013 13:20.
Dobra Sory Mój Błąd Źle Edytowałem
Poprawiona Wersja Łap
Attached Files
Edited by Vezkin, 19.01.2013 13:20.