Prośba o przerobienie klasy Samuraj
Vezkin 16.01.2013
Witam!
Przerobi mi ktoś klasę Samuraj? Oto Dane :
-Ma mieć 1/1 z Kosy (Miecz Samuraja i Nóż )
-Ma mieć Nóż i Miecz Samuraja
-Usunąć Deagle
-Większa szybkość noża z LPM
-3 Skoki
-AutoBH
-600 Grawitacji
Będą Plusy
Pozdrawiam
Vezkin ;x
Przerobi mi ktoś klasę Samuraj? Oto Dane :
-Ma mieć 1/1 z Kosy (Miecz Samuraja i Nóż )
-Ma mieć Nóż i Miecz Samuraja
-Usunąć Deagle
-Większa szybkość noża z LPM
-3 Skoki
-AutoBH
-600 Grawitacji
Będą Plusy
Pozdrawiam
Vezkin ;x
Załączone pliki
BsK 16.01.2013
Vezkin 16.01.2013
Zaraz Dam Znać
-------------------------------------------------------------------
Nie ma
-Grawitacji 600
- 3 Skoków
-Kosy Samuraja
Ps. Miała być kosa samuraja i nóz (jak na ****** Deathrun)
-------------------------------------------------------------------
Nie ma
-Grawitacji 600
- 3 Skoków
-Kosy Samuraja
Ps. Miała być kosa samuraja i nóz (jak na ****** Deathrun)
LoZt
17.01.2013
Grawitacja powinna być
Kosa samuraja jest, tylko musisz ją sobie wgrać - .-
a do multijumpu
dodaj sobie w public
i na koncu kodu
Użytkownik LoZt edytował ten post 17.01.2013 14:40
Kosa samuraja jest, tylko musisz ją sobie wgrać - .-
a do multijumpu
dodaj sobie w public
plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
i na koncu kodu
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 3; return FMRES_IGNORED; }
Użytkownik LoZt edytował ten post 17.01.2013 14:40