←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Prośba o przerobienie klasy Samuraj

Vezkin - zdjęcie Vezkin 16.01.2013

Witam!

Przerobi mi ktoś klasę Samuraj? Oto Dane :
-Ma mieć 1/1 z Kosy (Miecz Samuraja i Nóż )
-Ma mieć Nóż i Miecz Samuraja
-Usunąć Deagle
-Większa szybkość noża z LPM
-3 Skoki
-AutoBH
-600 Grawitacji


Będą Plusy

Pozdrawiam

Vezkin ;x

Załączone pliki

Odpowiedz

BsK - zdjęcie BsK 16.01.2013

nie gwarantuję że będzie działać...

Załączony plik  codclass_samuraj.sma   3,37 KB   26 Ilość pobrań
Odpowiedz

Vezkin - zdjęcie Vezkin 16.01.2013

Zaraz Dam Znać :)



-------------------------------------------------------------------


Nie ma

-Grawitacji 600
- 3 Skoków
-Kosy Samuraja

Ps. Miała być kosa samuraja i nóz (jak na ****** Deathrun)
Odpowiedz

  • +
  • -
LoZt - zdjęcie LoZt 17.01.2013

Grawitacja powinna być
Kosa samuraja jest, tylko musisz ją sobie wgrać - .-
a do multijumpu
dodaj sobie w public
plugin_init()
register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");


i na koncu kodu
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 3;

return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik LoZt edytował ten post 17.01.2013 14:40
Odpowiedz