←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] przy klasie lock/unlock+ Kupi...

Zablokowany

Kolumb - zdjęcie Kolumb 14.01.2013

witam :)


Witam męcze sie troszke z tym i nie wiem jak to zrobić, i bardzo prosił bym o pomoc w tych dwóch rzeczach, będe bardzo wdzięczny za jaką kolwiek pomoc czy naprowadzenie mnie na "trop":)

1.Jak dać za klasą jeżeli została ona zakupiona w sklepie "[UNLOCK]" a jak nie zostanie zakupiona "[LOCK]" na zmiennej unlock_khazar?

2.Jak zrobić żeby po kupieniu tej klasy ona znikała z menu? bądź robiła sie już nie dostępna do kupienia?
Odpowiedz

Koniarek - zdjęcie Koniarek 22.01.2013

Do 1, coś takiego?

public sklep(id){
  new text4[512], iLen=0, iMax=sizeof(text4) - 1;
  if(unlock_khazar[id] == 0){
   iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "\ySklep^n\y1. \wKup klase \y[UNLOCK]")
  }
  else if(unlock_khazar[id] == 1){
   iLen += formatex(text4[iLen], iMax-iLen, "\ySklep^n\y1. \wKup klase \r[LOCK]")
  }
  new keysczwarta
  keysczwarta = (1<<0)
  show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Sklep")
return PLUGIN_HANDLED
}
public sklep_Handle(id, key){
switch(key){
case 0:{
   if(unlock_khazar[id] == 0){
	dodaj sobie funkcje itp..
   }
   else if(unlock_khazar[id] == 1){
	//client_print(id, print_center, "Masz juz ta klase,nie mozesz jej kupic ponownie")
	return PLUGIN_HANDLED;
   }
  }
}
return PLUGIN_HANDLED;
}

Do 2, tak samo robisz.
Użytkownik Koniarek edytował ten post 22.01.2013 01:00
Odpowiedz

Gość_21977_* 31.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany