←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

[ROZWIĄZANE] Obrażenia HE (jedna drużyna)

Zablokowany

Gość_kubek_* 13.01.2013

Witam, wie ktoś może jak zrobić dodatkowo do tej funkcji opcję, która będzie działać następująco:
- rzucony granat zada powiedzmy *3.0 więcej obrażeń niż standardowo (tylko przeciwnej drużynie), lecz nie wykluczając prawidłowego działania granatu, czyli jeżeli rzucimy sobie sami granat pod nogi to, aby zabierał tyle ile powinno (poniższa funkcja za to odpowiada).


if(is_user_alive(victim) && victim==attacker)
{
SetHamParamFloat(4, damage *1.0)
return HAM_IGNORED
}

Z góry dzięki za pomoc :)
Użytkownik kubek edytował ten post 13.01.2013 18:32
Odpowiedz

  • +
  • -
d0naciak - zdjęcie d0naciak 14.01.2013

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init()
{
    register_plugin("AMXX.pl", "1.0", "d0n tHe Pr0oo");
    
    RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<24))
        SetHamParamFloat(4, damage * 3.0);
        
    return HAM_IGNORED;
}

Prawidłowy kod (chyba), wywnioskuj sobie z każdej linii morał ;D
Odpowiedz

Gość_kubek_* 14.01.2013

Już sobie poradziłem inaczej, ale i tak dzięki + :)
Odpowiedz

  • +
  • -
sebul - zdjęcie sebul 14.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany