[ROZWIĄZANE] Obrażenia HE (jedna drużyna)
Gość_kubek_* 13.01.2013
Witam, wie ktoś może jak zrobić dodatkowo do tej funkcji opcję, która będzie działać następująco:
- rzucony granat zada powiedzmy *3.0 więcej obrażeń niż standardowo (tylko przeciwnej drużynie), lecz nie wykluczając prawidłowego działania granatu, czyli jeżeli rzucimy sobie sami granat pod nogi to, aby zabierał tyle ile powinno (poniższa funkcja za to odpowiada).
Z góry dzięki za pomoc
Użytkownik kubek edytował ten post 13.01.2013 18:32
- rzucony granat zada powiedzmy *3.0 więcej obrażeń niż standardowo (tylko przeciwnej drużynie), lecz nie wykluczając prawidłowego działania granatu, czyli jeżeli rzucimy sobie sami granat pod nogi to, aby zabierał tyle ile powinno (poniższa funkcja za to odpowiada).
if(is_user_alive(victim) && victim==attacker)
{
SetHamParamFloat(4, damage *1.0)
return HAM_IGNORED
}
Z góry dzięki za pomoc
Użytkownik kubek edytował ten post 13.01.2013 18:32
d0naciak
14.01.2013
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("AMXX.pl", "1.0", "d0n tHe Pr0oo"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && damagebits & (1<<24)) SetHamParamFloat(4, damage * 3.0); return HAM_IGNORED; }Prawidłowy kod (chyba), wywnioskuj sobie z każdej linii morał ;D
sebul
14.01.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL