←  Prośby o Klasę/Perk

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
[ROZWIĄZANE] Prosze o klase Dziki Jumper(P...

Zablokowany

  • +
  • -
Mr.Azmus - zdjęcie Mr.Azmus 13.01.2013

proszę o Klase:Dziki Jumper(Premium)


zdrowie = 100;
kondycja = 100;
inteligencja = 20;
wytrzymalosc = 30;
widocznosc = 25;
Umiejętności: "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 25"
Bronie: Knife
Flaga:H
Odpowiedz

  • +
  • -
Vasto_Lorde - zdjęcie Vasto_Lorde 13.01.2013

Proszę.

Załączone pliki

Odpowiedz

Pomocny0 - zdjęcie Pomocny0 13.01.2013

proszę;)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Dziki Jumper(Premium)";
new const opis[] = "Ma autoBH, natychmiastowe z noza oraz jego widocznosc spada do 25";
new const bronie = 0;
new const zdrowie = 100;
new const kondycja = 100;
new const inteligencja = 20;
new const wytrzymalosc = 30;

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");

}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Dziki Jumper(Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}

set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 25);
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;

}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE

if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
new flags = pev(id, pev_flags)

if (flags & FL_WATERJUMP)
return FMRES_IGNORED;
if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
return FMRES_IGNORED;
if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
return FMRES_IGNORED;

new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
set_pev(id, pev_velocity, velocity);

set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

}
return FMRES_IGNORED;
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}



Edit:Sotka za post ale kolega wyzej wyprzedził:D w tym samym czasie gdy ja pisałem on napisał a ja nie zauwazyłem.
Użytkownik Pomocny0 edytował ten post 13.01.2013 12:58
Odpowiedz

  • +
  • -
Mr.Azmus - zdjęcie Mr.Azmus 13.01.2013

Do Zamkniecia
Odpowiedz

  • +
  • -
dasiek - zdjęcie dasiek 13.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Pomoc udzielona

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany