[ROZWIĄZANE] DeathMsg wykonuje się kilka razy
^KoZa
13.01.2013
Jak w temacie, event DeathMsg wykonuje się 2 lub 3 razy.
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić aby wywołał się tylko raz?
Dlaczego tak się dzieje? Co zrobić aby wywołał się tylko raz?
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_HANDLED
g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)
return PLUGIN_CONTINUE
}
sebul
13.01.2013
A co tu dużo wyjaśniać?Jak wywołuje się 3 razy ?
Wyjaśnij
Najprostszy chyba sposób to
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) // zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(!g_czRozgrzewka || kid == vid || !kid)
return PLUGIN_CONTINUE
static id_graczy[2], Float:czas_zd;
new Float:current_time;
if(vid == id_graczy[0] && kid == id_graczy[1] && czas_zd > (current_time = get_gametime()))
return PLUGIN_CONTINUE;
id_graczy[0] = vid;
id_graczy[1] = kid;
czas_zd = current_time+0.2;
g_Kills[kid]++
DajBron(kid)
set_task(3.0, "SpawnPlayer", vid)
return PLUGIN_CONTINUE
}
^KoZa
13.01.2013
Funkcję DajBron wywołałem przez taska i działa. Dzięki za pomoc, można zamknąć.
dasiek
13.01.2013
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL