A ja announce pominąłem, bo Ty sie tym zająłeś. Double fail
Dodałem to co trzeba w 409 linijce. Załączam dwie wersje:
ut_killstreak_adv_dzwieki - napisy informujące o double kill, headshot i tak dalej wyświetlają się wszystkim, dźwięk tylko temu co zabił.
ut_killstreak_adv_dzwieki_i_napisy - zarówno napisy jak i dźwięki są widziane/słyszane tylko przez tego, który zabił.
PS Tam jeszcze dźwięk restartu jest, ale on idzie do wszystkich - celowo - tak niech zostanie. Jeśli to też Ci się nie podoba to usuń linijki:
set_hudmessage(255, 0, 255, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0)
show_hudmessage(0, "Prepare To Fight!")
new q
q = random_num(0,prpsounds-1)
client_cmd(0,"spk %s",preplist[q])
Użytkownik JabLuszko edytował ten post 12.01.2013 15:55