Proszę o kilka klas w tym (Khazra)
Blondyna
05.01.2013
Nazwa: Khazra
Posiada na start 120 HP
Ma ubranie przeciwnika (Kameleon)
Raz na runde moze uciec na respa + regeneruje mu sie calkowicie HP (Nóż+R)
Jego obrażenia od noża zadają 2 razy wiecej DMG
Nazwa: Diablo
Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oślepienie wroga 15%
Dostaje komplet granatów na start
Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje sobie 15HP.
Nazwa: Zniewolony
Posiada na start 140 HP
Gdy wyciagnie noz, od razu staje sie niewidzialny!
Na V aktywuje Okrzyk, ktory odpycha pobliskich rywali
Ma 15% na zatrzesienie ekranem rywala
Nazwa: Upadły
Posiada na start 130HP
40% redukcji grawitacji
Odporność na archy, pociski trujące, zamrażające i podpalające
Ma linę za pomocą której może przyciągać się do ścian. (Użycie V - bez limitu czasu!)
Posiada Autobunny hopa
Ma 1/4 na odrodzenie sie po smierci
Posiada na start 120 HP
Ma ubranie przeciwnika (Kameleon)
Raz na runde moze uciec na respa + regeneruje mu sie calkowicie HP (Nóż+R)
Jego obrażenia od noża zadają 2 razy wiecej DMG
Nazwa: Diablo
Posiada na start 135 HP.
Szybsze przeładowanie broni o 50%
Oślepienie wroga 15%
Dostaje komplet granatów na start
Gdy postrzeli rywala w głowę, regeneruje sobie 15HP.
Nazwa: Zniewolony
Posiada na start 140 HP
Gdy wyciagnie noz, od razu staje sie niewidzialny!
Na V aktywuje Okrzyk, ktory odpycha pobliskich rywali
Ma 15% na zatrzesienie ekranem rywala
Nazwa: Upadły
Posiada na start 130HP
40% redukcji grawitacji
Odporność na archy, pociski trujące, zamrażające i podpalające
Ma linę za pomocą której może przyciągać się do ścian. (Użycie V - bez limitu czasu!)
Posiada Autobunny hopa
Ma 1/4 na odrodzenie sie po smierci