Plugin z taskiem co 5sekund na dodanie 1 he graczom TT, jeżeli gracz żyje (pętla).
Próbowałem kilkakrotnie, ale to co stworzyłem nie działało poprawnie.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
5 replies to this topic
#1
Posted 04.01.2013 23:05
#2
Posted 05.01.2013 07:18
w jakimś publicu
gdzieś w kodzie:
aby zatrzymać taska użyj
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;
give_item(i, "weapon_hegrenade");
set_task(5.0, "taskHE", 1289, .flags="b");
}
gdzieś w kodzie:
public taskHE() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;
give_item(i, "weapon_hegrenade");
}
}
aby zatrzymać taska użyj
remove_task(1289);
Edited by AztekHQS, 05.01.2013 07:19.
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#3
Posted 05.01.2013 19:26
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_plugin("HE co 10 sekund", "0.1", "KoZa")
set_task(5.0, "DajHe", 1829, _, _, "b")
}
public DajHe()
{
for(new i=0; i<32; i++)
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}
#4
Posted 05.01.2013 20:27
Źle ...
public DajHe() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(is_user_alive(i)) give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}
Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
IP: 31.186.83.208:27043
#5
Posted 05.01.2013 20:49
Jak już mamy się czepiaćŹle ...
public DajHe() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(is_user_alive(i)) give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}
public DajHe() {
for(new i=1, maxp=get_maxplayers(); i<=maxp; ++i)
if(is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_hegrenade");
}
A jeszcze najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać tylko raz do zmiennej globalnej.
Ogólnie ten plugin wyżej będzie zawsze dawał HE, nawet jak już je mamy, dlatego powinno się sprawdzać, czy gracz ma HE. Ja bym jeszcze inaczej napisał taki plugin, czyli nie robił "globalnego" taska, tylko tworzył go dla jednego gracza w momencie rzucenia HE.
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
#6 Gość_21977_*
Posted 08.01.2013 10:00
Tylko ja to widzę?graczom TT
#include <amxmodx>Przy czym rozwiązanie sebula wydaje się bardziej praktyczne, ale klient - nasz Pan.
#include <fun>
new maxPlayers;
public plugin_init(){
register_plugin("5secs HE", "0.1", "benio101");
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
set_task(5.0, "he", .flags="b");
}
public he(){
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id)==1 && !user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
}