←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Ciekwa nożówka jak zrobić

Zablokowany

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 31.12.2012

==============================================================================================

Witam. Szukam pluginu na nożówkę która wyglądałaby tak:
-przez 90 sekund wszyscy mają BH i miecze świetlne(jeden kolor), a także respią się po śmierci.
-w 2 rundzie wszystko znika nie ma BH. respa, miecza świetlnego.

Da sie coś takiego wykonać ?
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 31.12.2012

Chodzi oto , że BH i miecze świetlne znikają po drugiej rundzie , czy po nożówce , czy po drugiej rundzie nozówki ?
Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 31.12.2012

Tylko rozgrzewka z BH,Mieczami, respem potem wszystko wraca do normy. Czyli kosy, nie ma BH, nie repisz sie jak umrzesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 31.12.2012

T. Ale chyba nie ma gotowca , więc musiałbyć poprosić kogoś by Ci napisał .
Odpowiedz

  • +
  • -
marinetto - zdjęcie marinetto 31.12.2012

daj model tego miecza to spr coś napisać :)
Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 31.12.2012

http://amxx.pl/topic/13068-lightsaber/

nie musi być wiele modeli tylko 1. Wybierz jakiś ładny kolor i jak da sie coś zrobić to daje +
Odpowiedz

  • +
  • -
marinetto - zdjęcie marinetto 31.12.2012

Łap.

Cvary

rr_czas "90"

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 01.01.2013

Nie działa :(
Odpowiedz

  • +
  • -
marinetto - zdjęcie marinetto 01.01.2013

Działa :) Lecz modelu nie zmienia :>
Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 01.01.2013

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Nozowka"
#define VERSION "1.5"
#define AUTHOR "Sath"

#define SPRAWDZ 3431

new Odliczanie[33]
new rr_czas
new bool:noze = false

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("TextMsg","rozgrzewka","a","2&#Game_C")
	rr_czas = register_cvar("rr_czas","40")
	register_event("DeathMsg","death_msg","a")
	register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH");
	
}

public plugin_precache(){
	precache_model("models/new/modeeeeeeel.mdl");
	precache_model("models/new/v_b_lightsabre.mdl");
}

public rozgrzewka(id)
{
				set_task(1.0, "Start")		
}

public Start(id)
{
		noze = true
	
		Odliczanie[id] = get_pcvar_num(rr_czas);
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/new/v_b_lightsabre.mdl")  
		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/new/modeeeeeeel.mdl")

		if(task_exists(id + SPRAWDZ))
		{
				remove_task( id + SPRAWDZ )
		}
		set_task( 1.0, "Koniec", id + SPRAWDZ, _, _, "b" )	  
		return PLUGIN_CONTINUE
}

public Koniec(task_id)
{
		new id = task_id - SPRAWDZ	  
	
		set_hudmessage( 80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01 )
		show_hudmessage( id, "Koniec Rundy Rozgrzewkowej za: %d", Odliczanie[id] )
		
	
		Odliczanie[id] -= 1
		
		if(Odliczanie[id] <= 0)
		{
				if( task_exists(task_id) )
				{
						remove_task( task_id )
				}
				entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v.mdl")  
			   entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/p_knife.mdl.mdl")
		set_cvar_num("sv_restart", 2);
		ColorChat(id, RED, "Powodzenia i milej gry!");  
		noze = false
	}
}

public death_msg()
{
	if(!noze)
		return	
	
	new id = read_data(2)	
	set_task(1.0,"respawn_player",id)
}

public respawn_player(id)
{	
	if(is_user_connected(id))
		ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)	
}

public switchweapon(id)
{
	if (!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	engclient_cmd(id,"weapon_knife")
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fwPrethink_AutoBH(id)
{
	if(!noze)
		return PLUGIN_CONTINUE

	if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) {
		new flags = pev(id, pev_flags)

		if (flags & FL_WATERJUMP)
			return FMRES_IGNORED;
		if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 )
			return FMRES_IGNORED;
		if ( !(flags & FL_ONGROUND) )
			return FMRES_IGNORED;

		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity, velocity);
		velocity[2] += 250.0;
		set_pev(id, pev_velocity, velocity);

		set_pev(id, pev_gaitsequence, 6);

	}
	return FMRES_IGNORED;
}

Nie zmienia modelu. Wie ktoś jak pomóc ?
Użytkownik xxdrowenxx edytował ten post 01.01.2013 01:13
Odpowiedz

  • +
  • -
marinetto - zdjęcie marinetto 01.01.2013

Ja wiem ale teraz nwm czy się uda coś napisać,ledwo co siedzę :>
Odpowiedz

  • +
  • -
xxdrowenxx - zdjęcie xxdrowenxx 12.01.2013

Problem rozwiązany.
Do zamknięcia ;]
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 12.01.2013

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Temat zamknięty na prośbę użytkownika.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Odpowiedz
Zablokowany