←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Wyszukiwanie czy gracz jest blisko Entu

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 29.12.2012

Witam. Mam taki kod

register_think("dddd", "DDDThink");


public DDDThink(ent)
{
if(!pev_valid(ent))
return PLUGIN_CONTINUE;

new Float:forigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(0, "player", 5.0, entlist, 32, forigin);

for(new i = 0; i < numfound; i++)
{
new id = entlist[i];

if(is_user_hltv(id))
continue;

if(!is_user_alive(id))
continue;

if(!pev_valid(ent))
continue;

Zebral(id);
remove_entity(ent);
}

entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public Zebral(id)
client_print(id, print_chat, "Znalazles Enta.";


Ent jest w ścianie i dlaczego gdy gracz jest blisko niego to nie usuwa go ??
Odpowiedz

  • +
  • -
Pan PrO - zdjęcie Pan PrO 31.12.2012

reff
Odpowiedz