Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Funkcje do ruletki
#1
Napisano 27.12.2012 19:47
"Otrzymujesz 50% większe DMG na 20-25 sek " albo Zostajesz slapowany przez 5-50 sek Czerwony ekran w grze przez 20 sek Dostajesz 5% szans na strzał ponad 1000dmg z każdej broni (przez całą rundę)
#2 Gość_21977_*
Napisano 27.12.2012 22:21
#3
Napisano 27.12.2012 22:27
Załączone pliki
Użytkownik benio101 edytował ten post 10.01.2013 02:58
Przeniesienie kodu do pliku SMA
#4
Napisano 27.12.2012 22:34
Prawdziwy autor: Maniek974
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#5
Napisano 27.12.2012 22:39
Tak dobrze dobrałeś autora
Nie dodam bo nie jestem zbyt dobry w te klocki na razie się uczę edytować itp spawn troszkę znam ale nie dam rady napisać czegoś takiego .
Czy mogę prosić o pomoc z waszej strony ?
#6 Gość_21977_*
Napisano 27.12.2012 23:27
Tworzysz zmienną globalną typu logicznegoOtrzymujesz 50% większe DMG na 20-25 sek
new bool:moreDMG[33];
Po wejściu gracza id na serwer bądź śmierci tego gracza usuwasz ew. aktywną nagrodę
moreDMG[id]=false;
Na koniec rundy oraz przy GameCommencing, wszystkim graczom ustawiasz moreDMG na fałsz.
Po wylosowaniu przez gracza nagrody, ustawiasz mu moreDMG na prawdę.
Po tych 20-25 sekundach, ustawiasz graczowi moreDMG na fałsz z tym,
że operacji nie wykonujesz o ile w międzyczasie nastąpił koniec rundy,
GameCommencing, gracz zginął, bądź nowy gracz wszedł na jego miejsce (to samo id)
I sedno nagrody, czyli zwiększanie obrażeń
#define IsPlayer(%1) (1<=%1<=maxPlayers)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "damage", 0);
public damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(IsPlayer(idattacker) && is_user_alive(idattacker) && moreDMG[idattacker]){
SetHamParamFloat(4, damage*1.5);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Początek adekwatny do poprzedniej nagrody, ustalmy zmienną na SLAP zamiast moreDMG.Zostajesz slapowany przez 5-50 sek
Co sekundę, slapujesz gracza aż do jednej z tych 3, wymienionych przeze mnie wyżej sytuacji:
- śmierć gracza
- koniec czasu
- koniec rundy
Ewentualnie, jeśli obsługujesz pauzowanie ruletki, to jest to 4. event na wyłączenie nagrody graczowi.
Tuta najlepiej chyba co sekundę oślepiać gracza na ok. półtorej sekundy.Czerwony ekran w grze przez 20 sek
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgFade, {0,0,0}, id);Po skończeniu oślepiania, możesz dodatkowo zneutralizować te nadmierne pół sekundy oślepienia prostym
write_short(5120);
write_short(5120);
write_short(5120);
write_byte(255);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(255);
message_end();
public player_unblind(id){
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgFade, {0,0,0}, id);
write_short(1<<12);
write_short(1<<8);
write_short(1<<1);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(0);
write_byte(128);
message_end();
}
Podobnie, jak w przypadku 1., leczDostajesz 5% szans na strzał ponad 1000dmg z każdej broni (przez całą rundę)
public damage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
if(IsPlayer(idattacker) && damagebits & DMG_BULLET && is_user_alive(idattacker) && overTysiacDMG[idattacker]){
SetHamParamFloat(4, damage+1000);
return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
Ogólnie, proponuję zrobić to taskami co sekundę i usunąć wszelkie taski w tych 3 sytuacjach, jednak obecny algorytm załączonej przez Ciebie ruletki na to nie pozwala.
Użytkownik benio101 edytował ten post 27.12.2012 23:29
drobne techniczne
#7
Napisano 27.12.2012 23:44
czy może ktoś zrobić to a ja będę za to bardzo wdzięczny " nie potrafię aż tak bawić się w głębszą edycję )
Dodanie broni amo packów itp do tak ale nie takie funkcje
Proszę o dodanie tutaj gotowego na wzorze ruletki umieszczonej przeze mnie
ruletka jest cala tylko bez nagrod ...
Użytkownik PrezesSTRONG edytował ten post 27.12.2012 23:55
#8
Napisano 28.12.2012 12:09
http://pastebin.com/fe3vyEwq
proszę o pomoc
Użytkownik PrezesSTRONG edytował ten post 28.12.2012 12:11
#9
Napisano 28.12.2012 12:18
masz teraz się kompiluje, ale ja tylko poprawiłem błędy, żeby się kompilowało, a to czy zadziała to tylko ty się dowiesz jak potestujesz:
http://amxx.pl/wklejka/13566934949579/
Użytkownik HubertTM edytował ten post 28.12.2012 12:19
Piszę pluginy pod: AMX MOD X oraz SOURCE MOD!
Na zlecenie i bez zlecenia zresztą też!
#10
Napisano 28.12.2012 12:48
1k działa ale ciągle nie działą 5% szans tylko jest 100% japierdziele
oślepienie nie działa
slap nie dodany
szansa na 1 ap nie działa ...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych