Probelm z użyciem Progress Bar
Blondyna
27.12.2012
Cześć, plik się kompiluje ale nie działa progeress bar tu kod:
Użytkownik Vesfper edytował ten post 27.12.2012 10:36
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; new tpstring[1024] new gmsgStatusText if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie]^n[Przedmoit: %s]", hp, fracza[id]*100), nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); format(tpstring,1023,"Klasa: %s [ %i - (%0.1f%%) ] Runa: Brak", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
Użytkownik Vesfper edytował ten post 27.12.2012 10:36
d0naciak
28.12.2012
public PokazInformacje(id) { id -= ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE; new tpstring[1024] static gmsgStatusText; if(!gmsgStatusText) { gmsgStatusText = get_user_msgid("StatusText"); } if(!is_user_connected(id)) { remove_task(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE); return PLUGIN_CONTINUE; } if(!is_user_alive(id)) { new target = pev(id, pev_iuser2); if(!target) return PLUGIN_CONTINUE; set_hudmessage(255, 255, 255, 0.6, -1.0, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0, 2); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "Klasa : %s^nDoswiadczenie : %i / %i^nPoziom : %i^nPerk : %s", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[target]), poziom_gracza[target], nazwy_perkow[perk_gracza[target]]); return PLUGIN_CONTINUE; } new hp = get_user_health(id); new ileMa = doswiadczenie_gracza[id],ilePotrzeba = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]),ilePotrzebaBylo = PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1) new Float:fProcent = 0.0; fProcent = (float((ileMa - ilePotrzebaBylo)) / float((ilePotrzeba - ilePotrzebaBylo))) * 100.0; set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0); ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj, "[Zycie: %d]^n[Przedmiot: %s]", hp/*, fracza[id]*100)*/, nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); format(tpstring,1023,"Klasa: %s [ %i - (%0.1f%%) ] Runa: Brak", nazwy_klas[klasa_gracza[id]], poziom_gracza[id], fProcent) message_begin(MSG_ONE,gmsgStatusText,{0,0,0}, id) write_byte(0) write_string(tpstring) message_end() }
Ok, nie ma tu niegdzie uzytego zadnego progress bara, ale zmienna gmsgStatusText powinna być równa get_user_msgid("StatusText")
Oraz w 36 linijce przy wyświetlaniu HUD żywym, były trzy 'rzeczy' do sformatowania a w tekście został użyty tylko jeden znak formatujący, więc po prostu looknij na tą 36 linijkę a dowiesz się o co c'mon