Bug z klasa
MenJoJo 26.12.2012
Witam mam taki problem chcę dodać żeby było 7 naboi czyli
Jak mamy awp i jest amunicja 7 | 30 to chcę żeby było 7=x a 30=y. to chcę żeby na x było tylko 7 a na y zero .
Ps:U mnie jest zbugowane ze jest 1 | 30 i jak ładujesz to masz nieskończoność amunicji na awp .
oto mój kod klasy
Jak mamy awp i jest amunicja 7 | 30 to chcę żeby było 7=x a 30=y. to chcę żeby na x było tylko 7 a na y zero .
Ps:U mnie jest zbugowane ze jest 1 | 30 i jak ładujesz to masz nieskończoność amunicji na awp .
oto mój kod klasy
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #include <engine> #include <codmod> new const nazwa[] = "tesyyt"; new const opis[] = "test"; new const bronie = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eCurWeapon", "be", "1!0") } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public eCurWeapon(id) { new ent = give_item(id, "weapon_awp"); cs_set_weapon_ammo(ent, 1) }
d0naciak
28.12.2012
spróbuj
@edit
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 28.12.2012 10:36
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "tesyyt";
new const opis[] = "test";
new const bronie = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 5;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
new ammo[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
RegisterHam(Ham_Weapon_Reload, "weapon_awp", "WeaponReload", 1);
RegisterHam(Ham_Item_Deploy, "weapon_awp", "ItemDeploy",1);
RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, "weapon_awp", "PrimaryAttack", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
public PrimaryAttack(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
ammo[id]--;
}
public ItemDeploy(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
cs_set_weapon_ammo(ent, ammo[id]);
}
public WeaponReload(ent)
{
new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
ammo[id] = 1;
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}
}
public Spawn(id)
{
if(is_user_alive(id) && ma_klase[id])
{
new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
ammo[id] = 1;
}
}
@edit
Użytkownik d0n tHe Pr0oo edytował ten post 28.12.2012 10:36
d0naciak
29.12.2012
źle zrozumiałem ;]
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <codmod> new const nazwa[] = "tesyyt"; new const opis[] = "test"; new const bronie = (1<<CSW_AWP) | (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 5; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 5; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public Spawn(id) { if(is_user_alive(id) && ma_klase[id]) { new ent = find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id); cs_set_weapon_ammo(ent, 1); cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 0); } }
dasiek
29.12.2012
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Autor tematu zbanowany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL